Nieuwe uitzetting Lid sinds: 27-2-2012(UTC) Berichten: 12
|
Hallo, Ik begin vantweekend op een volkomen onbekend water Heeft al een paar maanden een oogje er op. en ben al een paarkeer weest gaan bekijken ofk vis zag vorige zomer. Ik vroeg achter vangsten van medevissers en ze wisten alleen dat er een schub zat van 21kg Maar mag ik dat wel vertrouwen ? Ik heb trouwens nog geen foto gezien Hoe moet ik dit aanpakken ivm voeren rig keuze stekken enzo Graag veel tips aub Alvast velen dank greetz b
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
onbekend water is observeren en nog eens observeren
Kijk voor obstakels taluuds kuilen mosselbanken enz
en probeer het anders te doen dan anderen |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Niet "belangrijk" of het klopt 21 kilo vis. Mag/kan het streve zijn, m.b.t jou keuze van het water in kwestie. Wanneer mogelijk water verkennen. Persoonlijk de kans vergroten (geluk afdwingen). Belangrijk krijg je de indruk, verstrekte informatie van de locals is niet correct (onderbuikgevoel)? lekker links laten liggen. Rigs keuze niet gaan experimenteren, vis met vertrouwde onderlijnen (track record). Voer naar kennis ervaringen "thuis water" geen feit dat het op desbetreffende water werkt. Moet toch ergens beginnen. Stek keuze observeren voor een sessie, altijd even kijken of ergens een teken van leven is te bekennen? (draaien of bellen). Tip: Verrekijker bied hier prima uitkomst, gelijk duidelijk overzicht van het water! Stek keuze zoek naar een plek waar niet veel wordt gevist (weinig spoor van activiteiten). Het creëren van een stek kan, persoonlijk (last resort). Hoop dat je hier iets mee kan. Veel succes Bewerkt door de gebruiker donderdag 1 maart 2012 01:57:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Je bent lid sinds:: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
heb veel meer info nodig kwa bestand,soort bodem,diepte,oppervlakte,hengeldruk,ouderdom bestand om er iets over te kunnen zeggen grtss visser |
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
|
visser01 schreef:heb veel meer info nodig kwa bestand,soort bodem,diepte,oppervlakte,hengeldruk,ouderdom bestand om er iets over te kunnen zeggen grtss visser Lengte: 1,1km. Breedte: 25 tot 27 meter. Diepte: 1 tot 2,8 meter. Oevers: natuurlijke oevers. Stroming: geen stroming aanwezig. Waterdoorzicht: helder water, veel waterplanten aanwezig. Bodem: zand & Ik denk dat het afgesloten is van de schelde in 1890. grtss visser
|
|
|
|
|
Jowan schreef:Niet "belangrijk" of het klopt 21 kilo vis. Mag/kan het streve zijn, m.b.t jou keuze van het water in kwestie. Wanneer mogelijk water verkennen. Persoonlijk de kans vergroten (geluk afdwingen). Belangrijk krijg je de indruk, verstrekte informatie van de locals is niet correct (onderbuikgevoel)? lekker links laten liggen. Rigs keuze niet gaan experimenteren, vis met vertrouwde onderlijnen (track record). Voer naar kennis ervaringen "thuis water" geen feit dat het op desbetreffende water werkt. Moet toch ergens beginnen. Stek keuze observeren voor een sessie, altijd even kijken of ergens een teken van leven is te bekennen? (draaien of bellen). Tip: Verrekijker bied hier prima uitkomst, gelijk duidelijk overzicht van het water! Stek keuze zoek naar een plek waar niet veel wordt gevist (weinig spoor van activiteiten). Het creëren van een stek kan, persoonlijk (last resort). Hoop dat je hier iets mee kan. Veel succes dank u voor de Tips en informatie maar wat bedoelje juist met gelukafdwingen ? grtz visser;
|
|
|
|
|
Geen probleem Probeer z.v.m naar jou hand te zetten. Laat niets aan "geluk" en of toeval over. Heilig overtuigd voorbereiding is (key) tot succes. Kan je altijd zeggen alles gedaan, binnem jou mogelijkheid. Met een tevreden gevoel naar huis gaan succes Bewerkt door de gebruiker donderdag 1 maart 2012 19:42:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Jowan schreef:Geen probleem Probeer z.v.m naar jou hand te zetten. Laat niets aan "geluk" en of toeval over. Heilig overtuigd voorbereiding is (key) tot succes. Kan je altijd zeggen alles gedaan, binnem jou mogelijkheid. Met een tevreden gevoel naar huis gaan succes Danku wel ! greetz
|
|
|
|
|
@Ferre Bostyn Zeg maar je 24 jaar No problem b
|
|
|
|
15 ponder Je bent lid sinds:: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
Ferre Bostyn schreef:visser01 schreef:heb veel meer info nodig kwa bestand,soort bodem,diepte,oppervlakte,hengeldruk,ouderdom bestand om er iets over te kunnen zeggen grtss visser Lengte: 1,1km. Breedte: 25 tot 27 meter. Diepte: 1 tot 2,8 meter. Oevers: natuurlijke oevers. Stroming: geen stroming aanwezig. Waterdoorzicht: helder water, veel waterplanten aanwezig. Bodem: zand & Ik denk dat het afgesloten is van de schelde in 1890. grtss visser grtss visser en hoe zit het met de hengeldruk,liggen er veel bomen of obstakels in het water,er is ergens een ondiepere kom aan het begin of einde? Bewerkt door de gebruiker vrijdag 2 maart 2012 18:48:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-2-2012(UTC) Berichten: 221
|
Heey ferre, grappig dat je zegt volkomen onbekend water, maar al wel gepraat met medevissers....ga er dus van uit dat het water voor JOU onbekend is?.. Zoals je zegt zijn er medevissers, dus wordt er met regelmaat gevist..als dat zo is kun je er van uit gaan dat de vis wel wat kent..boilys kun je dus gewoon inzetten dat kennen ze dus..
Weet je wat je moet doen?.. lekker je eigen plan trekken!.. zoek de bekende karperhotspots op, taluds, overhangende bomen, wierbedden, harde/zachte platen enz.. en laat elke gevangen vis voor jou een bewijs zijn van eigen kunnen!!, de smaak van het succes is 10 keer groter als het een echte MY way is!!...ipv het nog platter trappen van ander mans wegen....
Snap je?..Heey makker succes, en maak er een eigen succes van, ongeacht de gewichten..(die komen vanzelf wel!) |
Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde..... |
|
|
|
|
Marc schreef:Heey ferre, grappig dat je zegt volkomen onbekend water, maar al wel gepraat met medevissers....ga er dus van uit dat het water voor JOU onbekend is?.. Zoals je zegt zijn er medevissers, dus wordt er met regelmaat gevist..als dat zo is kun je er van uit gaan dat de vis wel wat kent..boilys kun je dus gewoon inzetten dat kennen ze dus..
Weet je wat je moet doen?.. lekker je eigen plan trekken!.. zoek de bekende karperhotspots op, taluds, overhangende bomen, wierbedden, harde/zachte platen enz.. en laat elke gevangen vis voor jou een bewijs zijn van eigen kunnen!!, de smaak van het succes is 10 keer groter als het een echte MY way is!!...ipv het nog platter trappen van ander mans wegen....
Snap je?..Heey makker succes, en maak er een eigen succes van, ongeacht de gewichten..(die komen vanzelf wel!) Mijn medevissers hebben het ook van horen zeggen heb zelf ng nooit iemand daar zien vissen. en ik zal u tips zeker proberen gebruiken morgen dank u wel ! Greetz;
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.