logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
vinceke  
#1 Gepost : maandag 5 december 2011 16:51:40(UTC)
vinceke

5 ponder

joow iedereen,
ik ben onlangs verhuist naar ramsdonk.
dit ligt ergens tussen willebroek en londerzeel.
nu ben ik hier in de geburen op zoek naar een nieuw thuiswater waar flink wat 10kg+ vissen zitten met enkele uitschieters;
ben nog niet echt bekend met de omgeving en rijd constant verloren.
wie kent er hier een goed water in de buurt. heb ff het kanaal al bevist hier maar enkel kleintjes te vangen tussen 3 en 6 kg.
heb niet veel zin om eesrt zo een 100 stuks te vangen voordat er een deftige vis uitkomnt!
mvg
Sponsor
Henk Haarlem  
#2 Gepost : maandag 5 december 2011 17:13:50(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Hallo vinceke

Google maps en dan een beetje kijken rond je woonplaats, Je zal veel onderzoek moeten doen wil je dat uitdokteren,
op dat kanaal moet het ook lukken uiteindelijk,dat je door een populatie " kleine" karpers moet vissen laat je alleen maar kennis opdoen van dat water, dus groei je mee met de karper Knipoog
Ik vang liever een "kleintje" door eigen kennis dan een grote dankzij een ander zijn kennis.
Ik denk in ieder geval niet dat er iemand is die je naar zijn" groot karper" water wijst.
Maar kan dat ook mis hebben hoor, niet iedereen is zoals ik en de mensen die ik ken.Knipoog

Mvg. Henk.

Bewerkt door de gebruiker maandag 5 december 2011 17:15:03(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.

"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
vinceke  
#3 Gepost : maandag 5 december 2011 19:53:37(UTC)
vinceke

5 ponder

hoi henk,
ik weet dat de onbekende putten niet snel worden prijsgegeven. het mag gerust een hard circuit water zijn, dat krom staat van dresuur! ik weet meestal mijn visje wel te vangen. Maar zoveel tijd als vroeger heb ik niet meer. ik kan het niet meer opbrengen om elke dag aan het water te vertoeven om te voeren, peilen en sesie's van 48u te vissen elk weekend, om zo dan beetje per beetje meer van het water te leren kennen. dus het pioneer werk zoals ik vroeger deed moet ik nu jammer genoeg achter me laten! heb wel al enkele waters op het oog zoals hazewinkel en de bocht. iemand meer info over het bestand?
mvg
Kurt Breugelmans  
#4 Gepost : zaterdag 25 februari 2012 00:05:15(UTC)
Kurt Breugelmans

15 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Ik woon nu een aantal jaartjes in Zemst (toch niet zo gek ver van Willebroek), hier is een grote put vlak aan op en afrit nr 11 van E19. Snoek en karper zit er al wel zeker op. Aangezien ik zelf nog maar net beginnend karpervisser ben kan ik u niet meedelen of er "grote" jongens opzitten.
diesel  
#5 Gepost : zaterdag 25 februari 2012 01:28:33(UTC)
diesel

40 ponder

vinceke schreef:

heb niet veel zin om eesrt zo een 100 stuks te vangen voordat er een deftige vis uitkomnt!
mvg

alleen de "beren "tellenLike
wat een foute instelling zeg............klinkt zo minderwaardig...

leer eerst eens tevreden te zijn met elke vis die je vangtDus... Dus... en elke run die je krijgt.....

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 25 februari 2012 01:32:13(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

groet erik
vinceke  
#6 Gepost : woensdag 29 februari 2012 13:54:04(UTC)
vinceke

5 ponder

@ diesel: heb niet gezegt dat ik de kleine vissen niet leuk vind he! heb gezegt dat ik er eerst geen honderd visjes van een kilo of vier wil uithalen voor dat ik er een 15+ kan vangen!
met anderen woorden: het hoeft geen runwatertje te zijn, maar een water met een goed bestand en idd een paar beren ertussen.
iedereen heeft zo zijn doelstellingen! en die van mij dit seizoen is terug op deftige vissen te gaan vissen en de runwaterjes (waar mmeestal zeer veel kleine vis zit) links te laten liggen!
en gelieve me niet af te schilderen als iemand die niet tevreden is met kleine vis! leren tevreden zijn met kleineder exemplaren heb ik al gedaan toen het allemaal begon als ik 12 jaar was!
back on topic aub!
visser01  
#7 Gepost : woensdag 29 februari 2012 20:38:41(UTC)
visser01

15 ponder

kbegrijp je helemaal!
bij mij net hetzelfde,vang graag veel vis,mag van alle groottes zijn maar geen 100 karpers van 5kilo,vis meestal op waters waar een paar 20plussers op zwemmen en veel vis tussen de 10 en 20 kilo zwemmen
de nutricia put kan ik je aanraden langs de N16 in bornem,er is wel een wachtlijst natuurlijk,maar een heel mooie bestand
hombeek(mechelen) is ook niet gek ver voor jou
put van walem ook mooie vissen(openbaar)
veel succes grtss visser
ga vissen als ze bijten!
SPEEDCARP!!!
vinceke  
#8 Gepost : woensdag 29 februari 2012 22:01:39(UTC)
vinceke

5 ponder

thnx visser 01! je begrijpt wat ik bedoel. put van walem ben ik nu op bezig, hard werken daar! telkens 400 meter overbruggen. nutricia is idd de max, maar momrnteel zo een 80 vissers op de wachtlijst! hombeek spreekt me niet echt aan. dat is er een echt circus geworden. kan het wel begrijpen met het huidige bestand. topwater van belgie!
mss ergens in hamme? maar ik zou de vis niet van onder je voetten willen komen trekken; Knipoog! lol! heb met jou gesproken op de opendeur van den bever!
topbollen trouwens die squitcaviars! heb er toen eentje meegenomen en twee weken op mijn desk van het werk gelegt! stinken man!! nie normaal! vanaf het water nog iets warmer is zal mijn bestelling wel binnenkomen! ik was degene die intresse had in de schimmelremmer op zondag!
visser01  
#9 Gepost : woensdag 29 februari 2012 22:59:02(UTC)
visser01

15 ponder

aja dat weet ik nog goed,als je tot hier wilt rijden want hamme is niet zo ver van bij ons dan heb je veeeel meer opties aja
laat maar iets weten als je die bolies zou bestellen dan spreken we wel
0479684895
grtss visser-speedcarp
ga vissen als ze bijten!
SPEEDCARP!!!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.