CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Wat is joun vervoer middel naar de water kant?
10 ponder Lid sinds: 5-2-2010(UTC) Berichten: 95
|
ronald kingma schreef:darkmoon dat is een kekke auto, helemaal super en helemaal mooi voor Veielles Forges. Zo kom je ook wel in het bosgebied Inderdaad , had vroeger een bestelwagen. Plaats zat & om in te slapen allemaal zeer goed en wel ... Maar ik was het beu om iedere keer iemand te moeten bellen omdat ik altijd vast zat in de modder met die achteraandrijving. Man was ik dat beu , en iedere keer hetzelfde , vandaar deze keuze. Het heeft zijn voordelen en zijn nadelen , maar in de boskant zal ik zitten hoor , modder of niet just_cuz_1 . Gr Bewerkt door de gebruiker maandag 8 maart 2010 22:04:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 42
|
ik kom aan de waterkant in de deawoo matiz alles past er perfect in groeten
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
En ik met mij Hyunday Exel....bankjes plat en je kunt met 2 man naar Frankrijk (vissen)
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
ik met mijn Megane coupe. zit soms wel ram vol moet ik zeggen! |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Ik heb wat kilometers door frankrijk gescheurd met mijn grijze Hyunday Exel voordat hij in de kreukels werd gereden door een vrachtwagen, ruimte zat gehad in die auto voor 2 man maar wel een skibox op het dak voor de hengels.... Rij nu als ik naar frankrijk ga met mijn ford mondeo station met skibox erop en voor hier rij ik met mijn ford fiesta |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-2-2010(UTC) Berichten: 58
|
Ik heb een golf die zat altijd helemaal vol, maar sins afgelopen jaar heb ik een klein aanhangertje die ik bijna overal mee naar de waterkant sleep, is echt een uitkomst. En het geeft extra ruimte aan de waterkant, dan blijft mijn tentje een beetje overzichtelijk. In èèn woord GEWELDIG.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 42
|
kun je wat meer vertellen over je aanhanger want ik zoek ook zoiets maar heb nog niks kunnen vinden alvast bedankt
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
roy pluim schreef:Dit is de mijne In gepakt voor een dag sessie,Als ik een nachtje ga neem een strecher en een plu extra mee. maak je brommer!!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
ohwja om even terug te komen op de vraag: heb een hele lieve broer die me brengt met me zooi whehe wacht nog op de datum van me praktijk examen voor de car |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
rijd prima ben teminste niet afhankelijk van een ander(drillen)
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
En dat is erg fijn bij het karpervissen Roy!
|
|
|
|
|
roy pluim schreef:rijd prima ben teminste niet afhankelijk van een ander(drillen) mwa op zich zodra ik wil vissen kan ik vissen........ |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
tja alleen als je weg wilt en enkele uren moet wachten is minder relext
|
|
|
|
|
dat was het risico maar dat maakt me niets uit en btw als ik niet had gewacht had jij geen patat |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Wat is joun vervoer middel naar de water kant?
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.