50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
PascalP schreef:Henk Haarlem schreef:
misschien dat Pascal uitsluitsel kan geven.
Het is een Engelse springer spaniel b zijn hele aardige honden die geen mens kwaad zullen doen Gelukkig we zijn er uit Erik en Floris hadden het bij het rechte eind. En dat is wel een jachthond. Bewerkt door de gebruiker zondag 22 januari 2012 21:20:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Henk Haarlem schreef:PascalP schreef:Henk Haarlem schreef:
Het is een Engelse springer spaniel b zijn hele aardige honden die geen mens kwaad zullen doen Gelukkig we zijn er uit Erik en Floris hadden het bij het rechte eind. En dat is wel een jachthond. Ja het is een ras echte jachthond |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
PascalP schreef:Henk Haarlem schreef:
Het is een Engelse springer spaniel b zijn hele aardige honden die geen mens kwaad zullen doen maar wel een paar dieren
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
nienske-1 schreef:PascalP schreef:Henk Haarlem schreef:
Het is een Engelse springer spaniel b zijn hele aardige honden die geen mens kwaad zullen doen maar wel een paar dieren Haha idd. |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
wij hebben sinds 28 november een Amstaff met de naam Faith Ze kan het goed vinden met Henry Ze groeit als kool en het zal nog wel even duren dat Madam is uitgegroeid Ook kan ze heel mooi zitten van hoe zitten de hoeren in Den Bosch Ze is nu iets meer dan 5 mnd oud en is nu goed aan het wisselen En gelukkig trekt haar oor bij Heb haar zaterdag gewogen in de weightsling en de naald bleef hangen op 17,93kg Hier lopen veel mensen met Amstaffs en die zeggen ook dat het een forse tante word gezien aan haar poten gaan vrijdag op zaterdag een nacht pakken en dan gaat ze mee Nou ben benieuwd |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-7-2010(UTC) Berichten: 129
|
Ik nam mijn duitse herder ook altijd mee als ik alleen ging vissen. Altijd hartstikke waaks en als pup lag hij altijd onder mijn stretcher. zo'n draai stick had hij nooit moeite mee om hem uit de grond te trekken dus liep hij gewoon los. Als hij mee ging viste ik wel op afgelegen plekken waar niet veel mensen langs kwamen, het risico dat er toch iets gebeurde vond ik te groot. Afgelopen oktober helaas veel te vroeg moeten laten inslapen 5,7 jaar Deze foto is de laatste die we van hem hebben gemaakt voordat hij insliep Bewerkt door de gebruiker maandag 27 februari 2012 21:09:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven CTB heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
**Ervaring is wat je krijgt wanneer je niet krijgt wat je wilt** **De weg naar het succes is altijd in aanbouw** |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
wow da's zeker veelste vroeg wat markeerde je duitse herder als ik vragen mag?
Omdat het vrouwtje vrijdag ook weer meegaat gaat onze Amstaff nu ook mee Faith is ook voor mijn vriendin maarja honden trekken nu eenmaal snel naar mij
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Hij bleek kanker aan de buitenkant van zijn dikke darm te hebben.
Voor de afgelopen bouwvak had hij een darmontsteking dacht de dierenarts en de medicijnen die hij kreeg sloegen aan , maar na de vakantie was het weer raak dus helemaal laten onderzoeken van binnen en van buiten. Ze ontdekten een gat naast zijn anus , met medicijnen en zalf was dat op te lossen zeiden ze. En 28 oktober was het gat gedicht door de med en zalf. maar 31 oktober was het er weer maar ter grootte van 20 euro cent en een halve cm diep. En 3 uur later was het ter grootte van een euro en 1cm diep.
Voor hem was en is het beter dat hij insliep.
|
**Ervaring is wat je krijgt wanneer je niet krijgt wat je wilt** **De weg naar het succes is altijd in aanbouw** |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Ron van Houtum schreef:wij hebben sinds 28 november een Amstaff met de naam Faith Ze kan het goed vinden met Henry Ze groeit als kool en het zal nog wel even duren dat Madam is uitgegroeid Ook kan ze heel mooi zitten van hoe zitten de hoeren in Den Bosch Ze is nu iets meer dan 5 mnd oud en is nu goed aan het wisselen En gelukkig trekt haar oor bij Heb haar zaterdag gewogen in de weightsling en de naald bleef hangen op 17,93kg Hier lopen veel mensen met Amstaffs en die zeggen ook dat het een forse tante word gezien aan haar poten gaan vrijdag op zaterdag een nacht pakken en dan gaat ze mee Nou ben benieuwd je hebt een mooi beestje in huis gehaald ron geniet ervan!ze zijn zo groot |
groet erik |
|
|
|
|
@diesel dank u
@ctb een treurig verhaal maar is wel beter zo
|
|
|
|
|
Nu wil ik alleen nog een tattoo van hem op mijn borst laten zetten. Maar dat moet uit 2 foto's een plaatje worden.
Dus ik ga op zoek naar een goede portret tattoo artiest. |
|
|
|
|
die hebben we hier op het forum Ed Skillz (www.tattootbear.com ) Bewerkt door de gebruiker maandag 27 februari 2012 21:45:49(UTC)
|
|
|
|
dat ziet er goed uit allemaal. Waar zit hij eigenlijk? Die koi's zien er ook mooi uit Bewerkt door de gebruiker maandag 27 februari 2012 22:01:03(UTC)
|
|
|
|
zaandam deze is nog niet af |
|
|
|
|
Die is ook mooi. Volgens mij heb ik die hier ook in een topic voorbij zien komen, klopt dat of vergis ik me.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Ik neem mijn hond bijna altijd mee, al is het maar voor mijn eigen veiligheid. Niemand die zonder mijn toestemming snachts rondom mijn tent mag lopen. Zeker niet in de omgeving van Rotterdam. |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Ik moet er niet aan denken om me hond mee te nemen, die van mij zijn altijd zo onrustig
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
Bedankjes: 1 keer
|
hoe reageren jullie honden op een vis ? |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
gerjan schreef:hoe reageren jullie honden op een vis ? Ik bedoel dat me honden vaak zitten te blaffen en rond snuffelen en vervolgens wegrennen
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Als de mijne een vis ziet is het eerst snuffelen en bij beweging van de vis vind ze dit echt eng en houd ze gelijk afstand (held op sokjes) d |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.