30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik gebruik die van fox zijn er in 2 maten gebruik zelf alleen de kleine. vind ze strakker zitten als die van pb,en maak ze ook altijd wat korter. zitten ze nog vaster. gebruik ze ook alleen als ik aan de waterkant zit en een andere rig eraan wil. |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Erwin schreef:Andre schreef:De line aligners van fox heb ik trouwens nog nooit geprobeerd, iemand hier wel? Hoe zijn die? Ben ik ook wel benieuwd naar. Deze vind ik namelijk een stuk mooier.... Lekker klein en subtiel Ik krijg ze nauwelijks over mijn haakoog met knoop heen, maar dat ligt misschien aan mijn knopen
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Je ook van die maat 1 haken afstappen Whahaha |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Frank Avezaat Druppeltje olijfolie kan wonderen verrichten
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Lol. Ik vis enkel met de maatjes 6 t/m 10. Dus daar zal het niet aan liggen. Jowan, dat heb ik vaak niet bij de hand als ik aan het vissen ben
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Frank Avezaat Altijd een klein flesje op zak, met druppel dopje. Wergelijkbaar met flesjes olie voor shimano molens. Het idee gekregen, naar het zien van de flesjes
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
welke mij goed bevallen zijn de doorzichtige van soul, leuk produkt. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Frank Avezaat schreef:Lol. Ik vis enkel met de maatjes 6 t/m 10. Dus daar zal het niet aan liggen. Jowan, dat heb ik vaak niet bij de hand als ik aan het vissen ben Glijmiddel kan ook d |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Of WD40. Tot in de kleinste gaatjes. Fantastisch spul!!
|
|
|
|
|
Klopt maakt alle stroef lopende delen weer gangbaar whehehe |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb ook altijd een bus op het nachtkastje staan
|
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
Ik heb die van pb en van fox. Gebruik alleen van pb de korte voor een longshank of half lang stelige haken. Vindt ze beter inhaken dan die krimpkous. En je kan je rigs zo beaasen vanuit je fourdraal, zonder water te koken of je onderlijn te vervangen. Die van fox gaan moeilijker over je haak maar lukt wel. Ben toch meer ter spreken over die van pb dan fox, vind die van fox snel rechttrekken doordat ze te stug zijn. Heb je met die van pb minder ( maar de lange aligners vind ik wel snel rechttrekken) Ik vis al vanaf het begin dat ze uikwamen en haken perfect en snel in! mvg Bewerkt door de gebruiker maandag 27 februari 2012 15:46:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
@snowmanfisher. Dus die van Fox zijn minder qua kwaliteit?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
Ja ik vind zeker van wel maar heb alleen ervaring met de korte.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-7-2010(UTC) Berichten: 129
|
@ ron Ik onderwerp het nog een keer aan een test.
|
**Ervaring is wat je krijgt wanneer je niet krijgt wat je wilt** **De weg naar het succes is altijd in aanbouw** |
|
|
|
|
probeer het we horen het wel |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
Ik heb alleen niets met de oogjes Ronald. Maar goed... die zijn eraf te knippen natuurlijk. Hoe zit het met de hoek? Op de foto lijkt hij erg flauw.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.