15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 131
|
Intressant voor de zelfdraaiers onder ons die kleine hoeveelheden zelf draaien.Bestaat al een tijdje maar vond het niet terug op het forum. PowerRoller - Portable boiliemachine Technische specificaties: Afmeting: (LxBxH) 37 cm x 30 cm x 27 cm. • Gewicht: 7,5 kilo. • Interne loodaccu (12V) waar hij 4 uur op kan draaien en daarnaast ook aan te sluiten op het lichtnet 230V. • De machine is vervaardigd van solide en duurzame materialen zoals ABS en RVS. • Goed beveiligd met een kettingkast en thermische beveiliging. • Wordt standaard geleverd met rol voor 18 mm boilies. Uit te breiden met optionele rollen in de maten 14mm en 22mm. (het verwisselen is erg eenvoudig.) Draait 1500gram boilies of dumbells per minuut http://www.powerroller.nl/
Bewerkt door de gebruiker dinsdag 5 januari 2010 00:16:09(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
ook de power roller is te bestellen bij www.boscheboillies.nl voor 350 euro.. makkelijk en snel apperaat ...hij staat niet meer op de site maar ze verkopen hem nog wel.... |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
kijk eens had dit apparaat niet eerder op de markt kunnen in de tijd dat ik nog zelf draaide dat had aardig wat uurtjes gescheeld.... Ziet er heel erg goed uit en makkelijk uit....
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-9-2009(UTC) Berichten: 45
|
Ik heb ook een powerroller aangeschaft, en ga eerdaags 20 kilo draaien. Ik zal mijn bevindingen hier neerzettten.
Groet, Reinder
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 24-12-2009(UTC) Berichten: 61
|
Henk Fonken schreef:ook de power roller is te bestellen bij www.boscheboillies.nl voor 350 euro.. makkelijk en snel apperaat ...hij staat niet meer op de site maar ze verkopen hem nog wel.... Henk... Overtuig die mannen eens dat ze rollen van 28-30mm moeten maken... ik koop er meteen 1tje. greets |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 117
|
Nog altijd niks gevonden Jan op dikke bollen te rollen ?
|
www.ccmoore.be / www.exclusivebaits.be / www.riviervissen.be |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
vandersteenjan schreef:Henk Fonken schreef:ook de power roller is te bestellen bij www.boscheboillies.nl voor 350 euro.. makkelijk en snel apperaat ...hij staat niet meer op de site maar ze verkopen hem nog wel.... Henk... Overtuig die mannen eens dat ze rollen van 28-30mm moeten maken... ik koop er meteen 1tje. greets helaas 22 is de max |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.