25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@freaky Keurig gedaan man b
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
die soul protection foudraal heb ik ook is een goed ding beschermd de hengels goed |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:die soul protection foudraal heb ik ook is een goed ding beschermd de hengels goed Zelfde ervaring hier: die soul protection foudraal heb ik ook is een goed ding beschermd de hengels goed. Die van mij was wel 2e hands en het duurde lange tijd voordat de patatlucht eruit was (had daar waarschijnlijk in de schuur gestaan waar ze ook (vaak) friet bakten). Kortom, ik ben erg tevreden. 3 hengels met molens, 3 losse hengels ; vak waar brolly en landingsnet + steel in past. En een vak voor een hele berg steunen en dan nog 1 vak wat ik zelf (nog?) niet gebruik. Wel een zware til, maar dat ligt zeker niet aan de foudraal..;-).
|
|
|
|
|
aantal PM's beantwoord, betreffende, 1e foto alles, 2de foto, Floater hooks, wide gape en kurv shank haken 3de foto alles, idd ron, foudraal is echt goed gevoerd, maar ik heb afgelopen jaar 4 nachtjes en 1 middagje gevist met de pieper, ben het sjouwen met spullen zat , dus me 2 hengels gaan weer terug in losse pouches, banksticks erbij en ik ben compleet om te gaan, ben niet van meer nachtjes te gaan vissen, alleen heel zelden een dagje en leen, klopt, zeer ruim foudraal en me ultimate chyene paraplu paste ook in het zijvak, dus je kan bijna alles meenemen in je foudraal Bewerkt door de gebruiker donderdag 23 februari 2012 22:58:12(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Quote:Doe een god en het mag van eigenaar wisselen Hmm Wat heb je liever een bijbelse of een hindoeïstische Bewerkt door de gebruiker donderdag 23 februari 2012 23:05:24(UTC)
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
verdomd scherp henk , heb het geedit en heb liever euro's dan 1 van die 2 |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Dus je verkoopt liever je "soul" dan dat je hem redt? d d Bewerkt door de gebruiker donderdag 23 februari 2012 23:13:29(UTC)
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Henk Haarlem schreef:Dus je verkoopt liever je "soul" dan dat je hem redt? d d LMAO d
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
het blijft lachen met die henk wat ben je altijd scherp kerel!! |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-1-2012(UTC) Berichten: 23
|
Hallo Wat mag de onthaak mat die craddle en de foudraal kosten? Stuur maar een pm
Gr Bram |
Iedere karper is er een! |
|
|
|
|
josvanpinxteren schreef:het blijft lachen met die henk wat ben je altijd scherp kerel!! Als een gamakatsu haak, Jos. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.