45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Beste heren van CF, Ik mis op de "home" page het kopje Materiaal. Er zijn al aardig wat leuke stukjes geschreven over Karpermateriaal. (hengels, lijnen, hangers, molens e.d.) Deze zijn nu moeilijk terug te vinden. Dus vandaar leek het mij een goede aanvulling voor op de Home page Tussen Rigs, Aas en Technieken zal het kopje Materiaal niet misstaan lijkt mij |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
best een leuk idee! b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
goed idee |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
De onderwerpen lopen heel erg uiteen.
Zo hebben we reviews, aankondiging van nieuwe producten, terugblikken en kennisdocumenten. Deze vallen nu onder de knoppen: Reviews, Nieuws en Artikelen.
Misschien is het wel een goed idee om dit samen te vatten onder 1 knop.
We gaan er over nadenken hoe we dit het best kunnen doen. Bedankt voor de input.
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
vind reviews nu een rommeltje Reviews moet gaan over ervaringen/test van materiaal nu worden er vragen gesteld dat zou in karper algemeen moeten vind ik
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik denk dat we elkaar niet begrijpen Ron. Ik heb het over de homepage en niet het forum.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Graag gedaan Erwin!
Ik snap dat het lastig is om alles onder te brengen. Misschien dat het als subkopje onder deze knoppen ook niet misstaat.
Ik was op zoek naar het stukje over het testen van de hoofdlijnen, maar ik had geen flauw idee waar ik die nou zou kunnen vinden. Vandaar dat het me handig lijkt om in ieder geval een knop te hebben met waarbij je direct bij Materiaal terecht komt.
Succes met verder uitdenken! |
|
|
|
|
Misschien dat het een beter idee is om de zoekfunctie op de homepage uit te breiden? Heb je hem inmiddels trouwens gevonden? Bewerkt door de gebruiker woensdag 22 februari 2012 20:35:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Erwin, Ik heb het artikel over de hangers inmiddels gevonden.
Succes met finetunen van de site! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.