Nieuwe uitzetting Lid sinds: 6-6-2010(UTC) Berichten: 5
|
beste medekarpervissers, Ik heb hier nog een bijna nieuwe set fox warrior s hengels liggen 3 stuks Daaronder hangen janssen tackle molens dit is een amerikaans merk. Ik doe dit niet weg omdat het me in de weg licht of niet bevalt maar gewoon omdat het een dubbel setje is en graag een setje boothengels wil hebben dit is in een gehele set te koop maar in overleg ook losse verkoop graag hoor ik van jullie b Bewerkt door de gebruiker woensdag 22 februari 2012 15:17:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven lars heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
kun je misschien wat foto's plaatsen, en is het alleen als setje te koop of ook alles wel los? Misschien helpt dit wat sneller de spullen kwijt te raken. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
Hoeveel lb zıjn de hengels ? Gr dennıs
|
|
|
|
|
enzyme27 schreef:Hoeveel lb zıjn de hengels ? Gr dennıs Beste dennis . de hengels zijn 2.75 lb leuke hengel waar je ook een leuke sport aan beleefd met wat kleinere vissen.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
ahh oke dan weet ik genoeg. heb zelf de 3lb en was op zoek na nog eentje... mvg dennis
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
hey die jansen molen's zijn dat de sierra 100 ? wat zou je daarvoor willen hebben ? voor alle 3 dan natuurlijk ?
|
|
|
|
|
Ja dit klopt, ik heb hier pas 2 x mee gevist en een is nog helemaal nieuw. Top molens hoor word ook mee op merlijn mee gevist nou dat zegt genoeg denk ik haha doe een realistisch bod en mischien zijn ze voor jou
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
ik bied je 100 euro voor de 3
|
|
|
|
|
voor 100 euro laat ik ze liever in de kast verstoffen.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 10-4-2012(UTC) Berichten: 1
|
ik ben wel geïnteresseerd in die fox hengels wat moet je daar voor hebben?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.