10 ponder Lid sinds: 8-3-2010(UTC) Berichten: 7
|
Heb nog een weegzak van ultimate,gebruikt maar hij is nog goed. Nylon hoofdlijn van PB{control}dacht 0,43mm,vorig jaar een week mee gevist,3 stukken van 300mtr. En een hoofdlampje.
Misschien kan ik er een jeugdige visser blij mee maken. Wel ophalen.
Grtz jaap.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Jaap Kat Goed bezig kerel b Ting Ting Ting Ting Ting +5 karma punten
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Mooi gebaar jaap! de jeugdige vissers zullen je dankbaar zijn. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Goed bezig!! Al veel reacties?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Leuk dat er mensen zijn die dit doen leuk gebaar |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 120
|
Ik ben geintresseerd in de weegzak, maar woon in Gouda? |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
|
Erwin, Nee nog maar 1 reactie gehad,denk dat de crisis nog niet tot alle bevolkingsgroepen is doorgedrongen.
Djoerdi, Vanaf Gouda is het een heel eind naar Ommen.Alleen aan brandstofkosten ben je denk ik al wel een nieuwe weegzak kwijt.
Grtz,
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jaap Kat schreef:Erwin, Nee nog maar 1 reactie gehad,denk dat de crisis nog niet tot alle bevolkingsgroepen is doorgedrongen.
Djoerdi, Vanaf Gouda is het een heel eind naar Ommen.Alleen aan brandstofkosten ben je denk ik al wel een nieuwe weegzak kwijt.
Grtz, Dit is het probleem, de afstanden tussen forum leden, hoe mooi je het ook maakt de afstand word niet kleiner. Jammer Jaap het is wel aardig van je, Gratis |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Klopt helemaal Henk,ben me daar ook wel van bewust. Maar ach,het is het proberen waard,helemaal als ik er echt iemand een plezier mee doe. En om die paar centen wat ik er voor zou kunnen krijgen kom ik er wel,morgen zit er gewoon beleg op m,n brood Grtz,
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 29-5-2011(UTC) Berichten: 35
|
Beste Jaap Kat, Ik ben geintereseert in de weegzak en de overige dingen je wilt weg geven. Ik ben 15 jaar, dus een jeugdige karpervisser. We kunnen ook via de prive berichten praten.. Mailen kan ook. [email protected]
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 4
|
super bedankt voor de weegzak!!
|
|
|
|
|
D,r mag een slotje op.
Grtz,
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.