CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Reviews
»
fox warrior 60'' oval system.
15 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 132 Bedankjes: 3 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft en hoe hij bevalt, ik wil hem gaan gebruiken voor een aantal nachten door het jaar heen.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
heb niet deze. maar wel vergelijkbare. iedeaal. je neemt me sneller mee als een tent. en als je niet met sneeuw gaat vissen is deze ook ideaal voor nachtjes.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 132 Bedankjes: 3 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
floriskouters schreef:heb niet deze. maar wel vergelijkbare. iedeaal. je neemt me sneller mee als een tent. en als je niet met sneeuw gaat vissen is deze ook ideaal voor nachtjes. oké bedankt, welke heb jij als ik vragen mag?
|
|
|
|
|
die van trend. met daiwa overwrap/
|
|
|
|
|
Die heb ik idd ook gezien op internet is wel goedkoper als die van fox maar ik twijfelde of het martiaal wel goed genoeg is.Maar jij ondervind er dus geen problemen mee. Ik heb nu de ultimate cayenne maar die is echt aan vervanging toe,mag ook wel na 8 jaar
|
|
|
|
|
ja idd. ik vind m ideaal. die van fox is natuurlijk beter. maar dat mag ook wel voor die prijs. ik zou nu (3 jaar later) voor de fox hebben gekozen. maar heb geen spijt van die van trend. hij doet wat die moet doen. maar dnek dat die van fox wel wat langer meegaat.
|
|
|
|
|
die van fox is niet gek veel duurder, die van fox is 140-, compleet en die van trend 100-, ik ga morgen eens naar de winkel om te kijken wat het wordt. Heb ook nog een trolly nodig het liefst eentje die je zo klein mogelijk kan maken.
|
|
|
|
|
als je het geld heb . zou ik dan voor die van fox gaan.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Gebruik zelf deze fox en bevalt me goed. Ruim genoeg voor 1 persoon en snel op te zetten en gebruik hem ook als ik meerdere nachten ga vissen.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
|
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
|
die van fox staat bij henkkoster voor maar 109eu maar zonder overwrap he |
|
|
|
|
ik ga morgen naar de winkel en zal de jrc en de fox bekijken.ik laat jullie weten welke het is geworden.
|
|
|
|
|
ik gebruik het al even als tent in alle omstandigheden,staat op in 1 min,sneller heb je niet,enkel bij echt lange sessies zet ik een grotere tent op,anders zou ik niet weten waarom ik nog een normale tent zou opzetten en er 10 keer zolang aan bezig zijn grtss visser |
|
|
|
|
hey visser01 bedankt voor de tips ik heb idd gekeken bij henkkoster,maar ik wil gelijk die overwrap erbij en dan is hareco hengelsport weer goedkoper. en kwa afstand om te rijden is het gelijk voor mij!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-12-2010(UTC) Berichten: 49
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
die van mij ligt toevallig nu bij fox voor garantie, na een 3/4 jaar vissen begon die 2 weken geleden te lekken verders ist een ideaal ding Bewerkt door de gebruiker dinsdag 21 februari 2012 01:18:25(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-2-2012(UTC) Berichten: 221
|
heey gert83, lees dat je denkt over een fox oval, mocht je interesse hebben ik heb nog wel een Fox oval overwrap die in nieuwstaat is die mag je voor een zacht prijsje wel overnemen, als je er interesse bij hebt i.i.g., als ik een tip mag geven voor een trolly, de Nash Trax Micro, haal je helemaal uit elkaar, super stevig en compact1... super ding!.. |
Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde..... |
|
|
|
|
Marc schreef:heey gert83, lees dat je denkt over een fox oval, mocht je interesse hebben ik heb nog wel een Fox oval overwrap die in nieuwstaat is die mag je voor een zacht prijsje wel overnemen, als je er interesse bij hebt i.i.g., als ik een tip mag geven voor een trolly, de Nash Trax Micro, haal je helemaal uit elkaar, super stevig en compact1... super ding!.. Ik ben net te laat met lezen Marc ik heb me spullen al gekocht de fox warrior 60 ovaal brolly en de trolly van daiwa deze is ook helemaal uit elkaar te halen. maar igg bedankt voor je aanbod
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-2-2012(UTC) Berichten: 221
|
heey Gert geen probleem, ligt me niet in de weg, suc6 met de nieuwe spullen!..
grt marc |
Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde..... |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Reviews
»
fox warrior 60'' oval system.
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.