10 ponder Lid sinds: 25-10-2011(UTC) Berichten: 93
|
Hallo,
Ik heb nieuwe hengels + molens gekocht en daarom wil ik nu een goeie foedraal aanschaffen. Ook ga ik meestal met de fiets naar de visplek. Ik zoek een foedraal waar 3 hengels in kunnen + banksticks en mijn schepnet, als het kan nog een halve paraplu maar hoeft niet. De foedraal moet zo compact mogelijk zijn dat je er goed mee kunt fietsen en niet te lomp is.
Jordy,
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
fox royal collection. fox evolution jrc rod holdall zijn alle 3 compact , vallen in prijs erg mee. (marktplaats) en zijn prima om mee te fietsen. heb ik ook altijd gedaan. succes b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 215
|
zelf ben ik ook een fietsende visser.
compactheid speelt bij mij ook een prioritaire rol.
Zelf heb ik een fox royale quiver combo, met losse hengelsleeves.
In het foudraal zelf kun je met gemak je banksticks, schepnet, stormpoles en zelfs een oval shelter in kwijt. Ik presteer het dan ook nog om een bescheiden onthaakmat en soms nog wel een bierstoel bij te frotten.
De losse hengelsleeves zijn ook erg handig, je kunt makkelijk 1 hengel meenemen zonder het foudraal. of wel je foudraal mee maar met maar 1 of 2 hengels erop.
erg fijn ding kan ik je zeker aanraden.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
jordyreith schreef:Hallo,
Ik heb nieuwe hengels + molens gekocht en daarom wil ik nu een goeie foedraal aanschaffen. Ook ga ik meestal met de fiets naar de visplek. Ik zoek een foedraal waar 3 hengels in kunnen + banksticks en mijn schepnet, als het kan nog een halve paraplu maar hoeft niet. De foedraal moet zo compact mogelijk zijn dat je er goed mee kunt fietsen en niet te lomp is.
Jordy,
Ik heb nu een jaar al heel veel plezier van deze : http://www.hengelsportma...otection-13ft-p-576.html> De foedraal moet zo compact mogelijk zijn dat je er goed mee kunt fietsen en niet te lomp is. Compacter dan de inhoud zal erg moeilijk zijn ;-).
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.