CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
boy's!!!!! de nieuwe carnavals kraker is dr weer.
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
PascalP schreef:@ Henk Haarlem
Ik bedoelde dat van het drinkfestijn als grap, hier is carnaval gewoon gek doen en veel bier drinken
en zoals ze hier zeggen Vestelaovend same O Ik drink ook weleens een biertje..... Alaaaaaaaaaafff Pascal. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
pffffffffffffffffff katerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Lodewijk schreef:pffffffffffffffffff katerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Ff stevig ontbijtje en weer er tegen aan Lodewijk |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
|
groet erik |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
nu net een heel stokbrood op met indd ei en kaas hehe vanavond even dunnetjes over doen want er moet weer gewerkt worden morgen
alaaaaaaaaaf |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Het voordeel van school is dan toch wel dat je nu een weekje vrij hebt en tot in de vroege uurtjes kunt doorgaan Nu nog even bijslapen en vanavond weer goed gaan met, als ik hem zie guus N Vestelaovend same |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
zo carnaval zit er voor mij weer op! morgen weer werken, maar eerst nog maar eens goed rusten |
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
boy's!!!!! de nieuwe carnavals kraker is dr weer.
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.