CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
boy's!!!!! de nieuwe carnavals kraker is dr weer.
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
deze doet het ook nog erg goed haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Jowan schreef:Wil 3.14 minuten van mijn leven terug Hier sluit ik me bij aan |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@ Lodewijk Deze spreekt mij meer aan, niet het liedje ik hou niet van Nederlandstalig maar de tekst spreekt mij om nog onduidelijke reden aan. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
3 jaar achter mekaar zeg ik "dit jaar ga ik geen carnaval vieren" maar dit blijft enkel bij zeggen. Scheelt wel dat ik gewoon moet gaan werken. |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Davey Remmig schreef:3 jaar achter mekaar zeg ik "dit jaar ga ik geen carnaval vieren" maar dit blijft enkel bij zeggen. Scheelt wel dat ik gewoon moet gaan werken. Ik zeg dat al 49 jaar in ieder geval zolang ik kan praten, en het lukt me nog steeds. |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Henk Haarlem schreef:Davey Remmig schreef:3 jaar achter mekaar zeg ik "dit jaar ga ik geen carnaval vieren" maar dit blijft enkel bij zeggen. Scheelt wel dat ik gewoon moet gaan werken. Ik zeg dat al 49 jaar in ieder geval zolang ik kan praten, en het lukt me nog steeds. das ook niet zo moeilijk als het bij jullie niet word gevierd.... |
groet erik |
|
|
|
|
Quote:das ook niet zo moeilijk als het bij jullie niet word gevierd. Wij zijn nuchtere Hollanders inderdaad, ook al proberen ze het ieder jaar weer om met de gekte mee te gaan, lukt niet. Als je hier verkleed door de stad loopt, heb je eerder een pak slaag dan een biertje. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Frank Avezaat schreef:lol, leuk toch vond deze ook wel geinig trouwens!
Hahaha Lol |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
|
Lodewijk schreef:deze doet het ook nog erg goed haha Haha die werd vorig jaar met carnaval hier veel gedraait |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
|
JAJA JAJA Het is weer carnaval0- -0 0- -0 --> dat wordt dit weekend wel nog niet vissen |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Snap niet wat dr leuk is aan carnaval.
|
|
|
|
|
floriskouters schreef:Snap niet wat dr leuk is aan carnaval.
er zijn ook genoeg mensen die denken"wat is er nou leuk aan karpervissen" ieder zn meug |
groet erik |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
floriskouters schreef:Snap niet wat dr leuk is aan carnaval.
als je het een jaar mee maakt dan wil je niets anders meer op vissen na dan
|
|
|
|
|
Guus N schreef:floriskouters schreef:Snap niet wat dr leuk is aan carnaval.
als je het een jaar mee maakt dan wil je niets anders meer op vissen na dan Mensen van boven de rivieren snappen dit feest niet Ik denk dat ze een "gezelligheidsgen"missen Heb zelf enkele jaartjes boven de rivieren gewoont en op een enkele wannabeecarnavalvierder na valt daar niks te halen qua carnaval. |
groet erik |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
ik ben eigenlijk ook wel blij dat het niet door het hele land is, bijvoorbeeld als er mensen van boven de rivieren zijn wat die dan gek opkijken als ze ineens iemand zien met een muts op en met zo'n mantel zien
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
ik vier ieder jaar carnaval. ook dit jaar heb ik er weer zin in! |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
|
het is idd een dik feest |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
beetje jammer dit op een karper forum. carnaval vind ik zowieso al nergens op slaan. (begrijp me goed IK VIND ) helemaal al de muziek die er bij hoort. mensen kunnen niks nuttigs verzinnen blijkbaar... verzin dan iets wat echt te vieren valt, in plaats van onzin. b Bewerkt door de gebruiker zaterdag 18 februari 2012 17:18:08(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
hier word het nog zo gevierd als daar hoor, maar ik snap niet waarom je je als een debiel moet gedragen en verkleden enz. om te kunnen feesten. mensen die je normaal geen gedag zeggen, die vliegen je nu de nek om.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
boy's!!!!! de nieuwe carnavals kraker is dr weer.
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.