35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik ben wel eens benieuwd welke toestellen er gebruikt worden
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
voor zover er foto's van mij te zien zijn... ik gebruik een NEX-5 met 18-55mm lens. aanrader voor beginners met een beetje budget Bewerkt door de gebruiker zondag 19 februari 2012 10:14:25(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Panasonic lumix fz 100. Top ding. En er er een polaroid lens voor. Werkt perfect.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Chiele, kost een NEX-5 normaal gezien niet rond de 450 euro? niet echt een beginners prijsje eh ;p Ik gebruik een FujiFilm S1800 |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Hier wordt een Canon 550d gebruikt. Welk toestel gebruik je zelf eigenlijk Tom?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ik gebruik de Panasonic Lumix fz38
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
|
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
ik gebruik de Panasonic Lumix fz18. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
op moment druk zoekende naar een geschikte camera. ik vis veel alleen en ben op zoek naar een camera die op de zelfontspanner meerdere foto's kan maken.
wie heeft er tips ? |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
|
thimon schreef:op moment druk zoekende naar een geschikte camera. ik vis veel alleen en ben op zoek naar een camera die op de zelfontspanner meerdere foto's kan maken.
wie heeft er tips ? die ik heb kan er 3 of 10 achter elkaar maken met de zelfontspanner |
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
jvs schreef:thimon schreef:op moment druk zoekende naar een geschikte camera. ik vis veel alleen en ben op zoek naar een camera die op de zelfontspanner meerdere foto's kan maken.
wie heeft er tips ? die ik heb kan er 3 of 10 achter elkaar maken met de zelfontspanner dat is dus super handig. naar zo iets ben ik dus ook op zoek. het liefst zo snel mogelijk , ik ga 27 april naar france. b |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
of kijk naar een camera met afstandbediening en kantelscherm |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
@ Ron. had ik daar het geld maar voor, dan was dat misschien wel een optie. die dingen zijn naar mijn weten ontzettend duur... maar bedankt voor de tip, ik zal eens kijken. b |
|
|
|
|
thimon schreef:@ Ron. had ik daar het geld maar voor, dan was dat misschien wel een optie. die dingen zijn naar mijn weten ontzettend duur... maar bedankt voor de tip, ik zal eens kijken. b mijne zit ook kantelscherm op,kosten iets van 339,- toen de tijd,nu wel een stukje goedkoper denk ik. canon sx30is |
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
jvs schreef:thimon schreef:@ Ron. had ik daar het geld maar voor, dan was dat misschien wel een optie. die dingen zijn naar mijn weten ontzettend duur... maar bedankt voor de tip, ik zal eens kijken. b mijne zit ook kantelscherm op,kosten iets van 339,- toen de tijd,nu wel een stukje goedkoper denk ik. canon sx30is 355€ dus niet goedkoper. Wel een mooie camera. http://www.kieskeurig.nl...owershot_sx30_is/945188/Bewerkt door de gebruiker zaterdag 18 februari 2012 19:35:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
Nikon D5000 met 18-105 mm lens. |
|
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:jvs schreef:thimon schreef:@ Ron. had ik daar het geld maar voor, dan was dat misschien wel een optie. die dingen zijn naar mijn weten ontzettend duur... maar bedankt voor de tip, ik zal eens kijken. b mijne zit ook kantelscherm op,kosten iets van 339,- toen de tijd,nu wel een stukje goedkoper denk ik. canon sx30is 355€ dus niet goedkoper. Wel een mooie camera. http://www.kieskeurig.nl...owershot_sx30_is/945188/ goh,dat ze nog steeds even duur zijn,sta ik van te kijken. bij bol.com kost hij 330,- momenteel |
houdoe en bedankt |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
jvs schreef:Henk Haarlem schreef:jvs schreef:thimon schreef:@ Ron. had ik daar het geld maar voor, dan was dat misschien wel een optie. die dingen zijn naar mijn weten ontzettend duur... maar bedankt voor de tip, ik zal eens kijken. b mijne zit ook kantelscherm op,kosten iets van 339,- toen de tijd,nu wel een stukje goedkoper denk ik. canon sx30is 355€ dus niet goedkoper. Wel een mooie camera. http://www.kieskeurig.nl...owershot_sx30_is/945188/ goh,dat ze nog steeds even duur zijn,sta ik van te kijken. bij bol.com kost hij 330,- momenteel kwaliteit behoud zijn waarde Jurgen heb zelf een toestel van sony |
groet erik |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
|
Say hello to my little friend |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
canon powershot sx20 is, ook met kantelbaar scherm, en een uitgebreide zelfontspanner functie
vind ding erg handig aangezien ik vaak alleen ga vissen |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.