45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
|
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
jvs schreef:fototje van afgelopen dinsdagmorgen vis je hier soms met dobber op snoek? rare vraag als ik me bedenk dat je dan n de piepers vist maar, dat oranje balletje indebuurt van die zwarte drijver lijkt op een dobber mooie set-up |
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Chiele, die 3de foto is machtig! Vooral die wolken! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
wouterbeyer schreef:jvs schreef:fototje van afgelopen dinsdagmorgen vis je hier soms met dobber op snoek? rare vraag als ik me bedenk dat je dan n de piepers vist maar, dat oranje balletje indebuurt van die zwarte drijver lijkt op een dobber mooie set-up hoi wouter,ik vis met dobbers idd,ik heb de hengels op de rodpod liggen en op de piepers(die draai ik er nooit af) omdat ik als het vriest geen losse steunen in de grond krijg de piepers staan niet aan.het is puur dat ik mijn hengels fatsoenlijk kwijt kan. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
Jorden schreef: Chiele, die 3de foto is machtig! Vooral die wolken! vond ik ook toen ik hem zag op pcscherm heb hem al laten afdrukken op 40x60 fotopapier |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
hoe mooi kan een avond zijn......... diesel heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
groet erik |
|
|
|
|
diesel schreef:hoe mooi kan een avond zijn......... mooie fotos! die laatste lijkt op een van mijn fotos, maar dan aan het water |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mijn uitzicht afgelopen week. Henk Haarlem heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Dat is wel een mooi uitzicht om zo wakker teworden Henk. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
griend schreef:Dat is wel een mooi uitzicht om zo wakker teworden Henk. Inderdaad Griend, het was een prachtige week. |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
carpteamzhz heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-3-2012(UTC) Berichten: 154
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
ziet er idd mooi uit ik ga komende week ook naar zo soort gelijk water in france hopen dat ik ook zulke plaatjes kan schieten |
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Mooie plaat voor op canvas Carpteamzhz!! |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
Nou ik denk niet dat carpteamzhz deze op cavas laat zetten. dan komen er nare herrineringen boven d |
Keep it simple... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 4-1-2010(UTC) Berichten: 147
|
ook nog maar een paar joris heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
|
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
Hier nog een leuke wolk formatie... peterwiggerman heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
hij heeft misschien niet rechtstreeks met vissen te maken (buiten dat het naast mn favoriete vijver is genomen), maar ik wil hem jullie niet onthouden (eigenlijk wil ik gewoon een nieuwe methode om fotos te posten proberen maar ssht ) |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Mooie foto man ! echt een plaatje om tot rust te komen |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.