35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Nieuwe marketingstunt van FOX, of het goede kwaliteit is, dat weet ik niet Het is vooral op Tackle Tarts gericht, als je het wil aanschaffen, zou ik nog even wachten! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
het is in iedergeval donders mooi spul.
|
|
|
|
|
vind het echt super mooi,lekker tarty vooral die korte banksticks en kleine buzzerbars waar ik bang voor ben is dat de verf er snel af gaat dat kan bij rvs niet |
|
|
|
|
|
over tarty gesproken ik kwam deze foto tegen en ik denk dat iedereen wel zo'n set wil hebben team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Staat helaas geen prijs bij die fox sang ears.
|
|
|
|
|
dat valt dan wel weer tegen. 16 euro. de rest van de range is zo goedkoop.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-2-2012(UTC) Berichten: 126
|
team nootdorp schreef:over tarty gesproken ik kwam deze foto tegen en ik denk dat iedereen wel zo'n set wil hebben Haha je slinger losdraaien voor de foto?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Is dat niet de set up van Arnold? Ouwe tart...
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
maak er zelf wel 2 op de draaibank van rvs, 20 euro is echt veel geld voor 1 zo'n steun |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
team nootdorp schreef:vind het echt super mooi,lekker tarty vooral die korte banksticks en kleine buzzerbars waar ik bang voor ben is dat de verf er snel af gaat dat kan bij rvs niet Fox black label is geannodiseerd en niet geverfd ;-). Ik vind het mooi spul! maar ik heb liever RVS.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Het Fox spul zag er prima uit maar ben toch gegaan voor Cygnet. Buiten een veel vriendelijkere prijs zal de kwaliteit nauwelijks verschillen. het is allemaal geannodiseerd aluminium. Laat het trouwens die echte Engelse tarts maar niet horen dat Fox tarty is! Fox zal namelijk nooit tarty zijn of worden! Klein beetje imago schade! haha Bewerkt door de gebruiker vrijdag 17 februari 2012 10:33:50(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Ik heb ze in de handen gehad, maar weet niet goed wat ik er van moet zeggen. Het ziet er een beetje goedkoop uit als je het mij vraagt. Je weet dat het zwaar geanodiseerd is, maar van een afstandje kan het net zo goed zwart plastic zijn. Dan vind ik rvs er mooier uit zien. Ook al zou dat, volgens Fox, zo 2011 zijn. Oh ja, een leuke toevoeging van de Black Label. Je kunt namelijk, als je al ongeveer 100/120E kwijt bent aan buzzerbars, banksticks etc, een pod erbij kopen. 4 Banksticks erin, buzzerbars erop klaar is kees. Maar dat ding kost 170 Euro!!!!! Hallooooo!! Gewoon een onafgemaakte Quatro voor 170Euro. Ik heb nog net zo lief..... |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
|
ik ga denk gewoon jrc rvs kopen, weet ik zeker dat het lang mee gaat |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Neem dan wel fixed buzzer bars van JRC! Ik heb nog een setje 3rod adjustable liggen maar dat is helemaal niks! De koppelingen klemmen niet goed af, je piepers gaan scheef staan etcetera!
|
|
|
|
|
ik wou voor de JRC Chunky Stainless Buzzerbar gaan, maar ik zal ook ff op de visma rondkijken |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.