35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik kan niets vinden over die spiegel uitzetting |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-1-2011(UTC) Berichten: 154
|
Er schijnt nu een arranchement te zijn op het plashuis voor de maand maart. nu heeft mijn vader ook het karper virus gekregen en wil daar 1 keer 24 uur gaan zitten. ik zeg tegen hem van dat gaat denk ik niks worden maar wat zijn jullie meningen hier over Groetje's Dennis Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 februari 2012 21:38:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
denkal16 schreef:Er schijnt nu een arranchement te zijn op het plashuis voor de maand maart. nu heeft mijn vader ook het karper virus gekregen en wil daar 1 keer 24 uur gaan zitten. ik zeg tegen hem van dat gaat denk ik niks worden maar wat zijn jullie meningen hier over
Groetje's Dennis zwemt veel vis ,en 2 vissen vang je wel minimaal in 24 uur |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ok bedankt ik zal het door geven aan me pa oi
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-11-2011(UTC) Berichten: 98
|
gewoon gaan joh. lekker een dag genieten met je vader ,als je weg gaat om te vangen mis je in mijn ogen een hoop. Doe gewoon je ding het is voorjaar in maart zoek de ondiepe stukken op als het zonnetje schijnt. geniet er van
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Je mag geen tijgernoten of pinda`s gebruiken op het plashuis. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
|
Erwin Krijgsman schreef:Je mag geen tijgernoten of pinda`s gebruiken op het plashuis. Mvg Erwin Dat had ik inderdaad ook gelezen. maar ik draai nu tegenwoordig zelf me boilies en vang hier alltijd goed mee dus hoop daar ook resultaat te hebben Bewerkt door de gebruiker woensdag 15 februari 2012 15:47:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
nou ik neem wel een potje mee om te proberen bedankt
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
De tijgers die Andre verkoopt zijn niet voor gebruik op het Plashuis water. Ik heb daar vandaag nog even contact met hem over gehad. Wanneer je een potje meeneemt zou ik dat zeker even overleggen voor gebruik. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
team nootdorp schreef:denkal16 schreef:Er schijnt nu een arranchement te zijn op het plashuis voor de maand maart. nu heeft mijn vader ook het karper virus gekregen en wil daar 1 keer 24 uur gaan zitten. ik zeg tegen hem van dat gaat denk ik niks worden maar wat zijn jullie meningen hier over
Groetje's Dennis zwemt veel vis ,en 2 vissen vang je wel minimaal in 24 uur vind ik een gewaagde uitspraak |
groet erik |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.