5 ponder Lid sinds: 2-1-2010(UTC) Berichten: 27
|
ik ben sinds een aantal weken overgestapt op het merk SOUL . ik vind het mooi en degelijk spul. ik heb zo wat alles van soul behalve de hengels die zijn van shimano (vengeance/specimen kurk) molens uiteraard ook shimano. ( 10.000)
zou graag willen weten of dat er iemand van jullie er een andere mening over heeft of dat er ook iemand er tevreden over is die ook dit merk heeft
mvg wilco
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
De tenten gaan veel kapot scheuren op naden ik zelf een soul plutent(met zon inrits baar doek)en dat ook niet egt een fijn ding gaan veel dingen kapot aan als de tassen en foedralen net zo zijn is slecht spul Bewerkt door de gebruiker woensdag 13 januari 2010 00:05:25(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 29-12-2009(UTC) Berichten: 99
|
hehe, kijk even verderop in dit topic...Ik heb zelf ook deze vraag gehad. en 1 ding kan ik je vertellen...Een boel mensen op fora's die ik lees zijn positief...en andere mensen weer wat minder. Ik moet het zelf nog gaan testen, maar ik moet zeggen dat mijn tent er vrij degelijk uitziet en aanvoelt. en zoals ook al gezegt...de een gaat misschien wat ruwer met zijn materiaal om als een ander en verwacht er ook meer van. ( zonder verder te zeggen dat iemand niet zuinig is voor zijn spullen...niet weer die discussie ) |
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Klopt helemaal Kees. Ik ben iemand die hoge eisen stelt aan materiaal, omdat ik het ook zo optimaal mogelijk wil inzetten. Rodpot in het water....storm....sneeuw...enz. Daarom hecht ik waarde aan een goede kwaliteit, zodat ik de levensduur wat kan verlengen. Ik ben er zuinig op, maar als je vaak je rodpod in het water zet werkt alles op een gegeven moment niet meer zo soepel(helaas). Een tent slijt sneller als je vaak en onder alle omstandigheden vist en constant op en afbreekt, enz. Je begrijpt me wel.
Je hebt met elke merken aanhangers en mensen die het niets vinden. Kijk maar naar de strijd tussen delkim en fox vissers. Allebei top merken, die niet voor elkaar onderdoen. Toch zijn er mensen die niets hebben met één van de twee. Dit is ook het geval met soul. Sommige mensen vinden het een top merk, andere hebben er niets mee.
Ze hebben absoluut goeie producten Kees! Dat heeft elk merk wel!
Erwin
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 29-12-2009(UTC) Berichten: 99
|
Ikzelf ga zodra de mogelijk er ligt mijn nieuwe spullen gebruiken. en ik ben ook zeker niet te benauwd dat wanneer mij een bepaald product niet bevalt, dit hier neer te zetten. Momenteel heb ik alleen het materiaal enzo eens bekeken, gevoeld en geroken... nog een paar weekjes hoop ik, dan weten we meer |
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
ben wel gecharmeerd van de soul superB landingsnet |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
heb gisteren van soul mijn extra bedchairpootje gekocht, die beviel me het beste van ze allemaal zeker met zo'n grote moddervoet trouwens ze hebben wel mooie spullen, zoals de Carbonium buzzerbars en Bankstick en zeker de Stalker Belt bevallen mij wel Bewerkt door de gebruiker zaterdag 27 februari 2010 11:21:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
(karper) Iedere visser heeft zijn eigen waarheid en portomonnee. Niet iedereen kan alles kopen van fox, delkim, nash, etc. Volgens mij gaat het om vissen en niet om merken. Natuurlijk is er kwaliteitsverschil maar bij zijn ook wel eens duurdere produkten kapot gegaan door fabrieksfouten. (karper) Soul als merk is in mijn ogen best goed, heb er meerdere dingen van en alles blijft goed en het is degelijk in gebruik. Vooral hun aastassen zijn erg goed. (karper) groet, (karper) Ronald |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
heb gisteren het boekje van soul 2010 binnen gekregen en moet zeggen dat er aardig wat leuke dingen in staan |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
of niet dan, mooi spul hoor (vissen) |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
ik heb mijn oog op een paar tassen laten vallen zoals de stalkerbelt, de carpbagpack, personal care wallet en de preniumbivy table bag |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
roy pluim schreef:foedralen net zo zijn is slecht spul Heb een soul foudraal een aantal jaren nog geen problemen mee gehad kijk veel smeren hun ritsen niet moet je gewoon dien dan gaat alles langer mee |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.