CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Nash, Delkim, Shimano, Fox, Solar, ...
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Heb je je zolder opgeruimd? |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 13-1-2011(UTC) Berichten: 21
|
Materiaal wat aan het uitdunnen want heb alles meer dan dubbel
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Solar tackle adjustaball stainless line clip, 3 stuks - €12 10tje neem ik ze mee |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Wat staat er veel van die nash beetmelders al te koop zeg... Slechte kwaliteit of wat is de reden? Heb je toevallig ook 1 blauwe rx te koop?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Lodeher,
Hoe is de staat van de molens? |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
|
@ Lodewijk: Lineclips zijn reeds gereserveerd, haakt de koper af, dan hoor je het @ Anne: Molens verkeren werkelijk in nieuwsaat @ Leroy: Een van de RX'en is blauwe De Nash beetmelders zijn mijn ding niet, allemaal wel praktisch gemaakt maar geef toch de voorkeur aan Delkim Bewerkt door de gebruiker zondag 12 februari 2012 18:18:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Is dze aan te sluiten op een blue set als 4e pieper?
|
|
|
|
|
Hij zit nu op de 4e, dus denk dan ook wel
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
325 Euro voor 3 delkims, de oude versie? Daar koop ik 3 nieuwe txi's voor. Zonder reciever, dat wel, maar die heb ik toch niet nodig. Succes der met! |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
denk dat er meerdere betere merken zijn. waaronder delkim, fox, ace, en nash. alleen heeft de ene een voorkeur boven de andere..
|
|
|
|
|
we kunnen het gewoon ot houden? |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
@ Thimon: Heb je aandelen Delkim ofzo? haha Verder weer ontopic mensen. Er zitten wel leuke spulletjes bij!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Succes met de verkoop Lodeher! Zit mooi spul tussen! @Thimon, ik begrijp dat Delkim voor jouw alles is, maar het begint toch irritant te worden na een tijd |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
jongens graag weer ontopic dit is aanbod geen theekransje Vraag je aan de MODS even de bezem erdoor heen Succes met de verkoop lodeher Bewerkt door de gebruiker maandag 13 februari 2012 22:09:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Delkim of Fox, beiden goede ervaringen mee en nooit geen klachten over gehad. Echter is dit een eindeloze discussie net zoals waarom een Audi, en geen BMW of Mercedes. Waarom een blonde vriendin en geen brunette met dikke t*tt*en of een rosse om op te crossen? Smaken verschillen nu eenmaal en maar goed ook, anders zouden we allemaal in dezelfde auto rijden en op dezelfde vrouw.
Zo die discussie lijkt mij bij deze afgesloten!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 12-8-2011(UTC) Berichten: 40
|
setje nash siren.
Bied er 400 voor |
Zoek en gij zult vinden, Als gij het niet vinden kan: Moet je verder zoeken
|
|
|
|
|
Nash beepers zijn inmiddels verkocht
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 10-1-2010(UTC) Berichten: 6
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Ik had de molens voor m'n zwager willen kopen maar die haakt af. Zijn wel mooie molens |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Nash, Delkim, Shimano, Fox, Solar, ...
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.