remco83 schreef:@jowan
ik val je niet aan dus snap eigenlijk niet dat je je zo verdedigd, maar jouw water is niet het water hier als je sijf onderlijn matriaal hebt kan een knijploodje je indraaien van de haak nadelig beinvloeden heb dat zelf meegemaakt.
ik slinger alleen een punt aan dat jij heilig van je loodje bent en ik ben het er niet mee eens
gewone putty kun je op je lijn kneden knijploodje kun je dat niet mee.
en ben het met diesel eens.
dus als je het knijploodje aanknijpt en onderlijn is stijf waar je het aanknijpt kan dat nadelig werken is mijn mening heb dat zelf in de praktijk meegemaakt op een kleiput bij mij in de buurt.
dus ik gebruik alleen putty en heb het niet over de onderlijn zelf alleen over het loodje.
en ik snap je pva theorie ook niet helemaal want die lost op en ligt je onderlijn nog bloot in het water veranderd het loodje niet van
remco
Vraag naar beredenering deze hebt jij nu gegeven bedankt. Volgens mij nooit iets
gezegt mijn ervaring is feit of wel? Vindt het alleen jammer dat je niet gelijk deze
reactie hebt gegeven, wanneer dit "feit" algemeen bij jou is bekend. Voel mij totaal
niet aangevallen, misschien zijn mijn reacties recht voor je raap? Take it or lieve it
mentaliteit geeft direct mijn mening. Kijk even aan het begin van deze topic, kan je
duidelijk zien het loodje zit op het soepele gedeelde. Gelijk jouw punt ontkrachtigd
kan vrij bewegen, vergelijkbaar met soepele braid. Waarom zou je putty kneden rond
het stijve gedeelde nooit van gehoord. Bedoel je het soepele stukje is het cirkeltje
rond (bovenvermeld gegeven). Feit vroeger was er geen putty kneedbaar lood, mensen
vissen toen prima met een loodje, niets geen schade of lijnbreuk. Het volgende knijp
je het loodje heel zacht aan, schiet het tijdens een aanbeet los. Het heeft zijn werk
gedaan geen risico op lijnbreuk of schade. Knijp je het zaakje keihard aan vraag je
duidelijk om problemen, kan je net zo goed vissen zonder onderlijn. Einde argumentatie.
Het volgende onderwerp PVA mag ik vragen, stop jij je rig als laatse in het zakje bij
gebruik? Geef vast antwoord nee. Het onderlijntje zit in het midden tussen pellets of
boilies (keuze gebruiker). Wanneer een karper gaat azen, zuigt hij met bepaalde kracht
het voer naar binnen. Hier komt een centraal gewicht (loodje) om de hoek kijken. Het
volgende mensen willen snel weinig putty gebruiken, i.v.m kosten (algemeen wat ik heb
gezien) geld niet voor iedereen! Kom veel systemen tegen met loodjes. Redenering is
keep it simple, is iets niet stuk ook niet gaan maken! Plus tijdens goed gebruik valt het
van je onderlijntje en is goedkoop 3 vleigen in 1 klap! Begrijp mij niet verkeerd is mijn
reactie in het verkeerde keelgat geschoten excuses. Uitgesproken mening not the gospel
Bewerkt door de gebruiker maandag 13 februari 2012 19:13:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven