50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Beste carpfeeling collega's deze prachtige beer ving ik op mijn eerste sessie op groot water. natuurlijk ontzettend blij, en met een trots gezicht op de foto. maar nu is de brandende vraag.... wat weegt deze vis? Bewerkt door de gebruiker zaterdag 11 februari 2012 19:53:33(UTC)
| Reden: Niet aangegeven thimon heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
welke vis?
die op je afbeelding?? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
de foto had even tijd nodig om te uploaden. mijn excuus b |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
|
groet erik |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
13 kilo? Verklein de foto tot 800x600 dan staat ie in zicht. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 11 februari 2012 19:55:20(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:13 kilo?
Verklein de foto tot 800x600 dan staat ie in zicht. Gefeliciteerd Henk. je hebt het al goed geraden. deze vis woog exact 13 kilo. aan jou de eer voor de volgende foto. en bedankt voor de tip, de foto in beeld is indd een stuk beter zoals mijn vorige. groetjes b |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ships had hier niet op gerekend ff kijken of ik iets kan vinden, geef me ff ga nu eerst eten. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
eet smakelijk henk b en vergeet niet, rust kan je redden. je zult vast een mooie plaat vinden. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
sheisse ik wist dit want weet ook dat je nog geen 30er heb in nederland meende ik |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
jammer lodewijk , wie het eerst komt wie het eerst maalt he! haha ik heb in nederland 1 30er gevangen. en veel vissen net daar onder. buiten dat boeit gewicht mij helemaal niks. iedere vis die ik vang vind ik mooi , en aan elke dril heb ik even veel plezier. de 30ers en hoger komen vanzelf moet er bij zeggen , heb ook niet echt op wateren gevist waar 30 of hoger zwemt. dan is het vrij logisch. b Bewerkt door de gebruiker zaterdag 11 februari 2012 20:34:45(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.