logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
diesel  
#21 Gepost : zaterdag 11 februari 2012 11:53:17(UTC)
diesel

40 ponder

Roy Oostindien schreef:
aangezien toen een dvd niet deed

waarschijnlijk een slecht kopietje gehad?
Dus...
groet erik
Mister X  
#22 Gepost : zaterdag 11 februari 2012 12:05:23(UTC)
Mister X

50 ponder

@diesel MP gebruikers zijn allemaal begonnen als 1 dagsvliegen, je krijgt niet gelijk
status jaren actief. Het oude systeem was veel beter gecontroleerd MP verkoper zijn!

Gegevens opsturen geverifieerd worden klaar is kees. Het maakt niet uit of je 1 dag
of 1 week actief bent, achter je naam kwam (gecontroleerd verkoper) koop je iets van
iemand met dezelfde status was je verzekerd. Alles gaat nu via Paypal op zich nu niets
aan het handje, maar ontvangers (aanbieder) moeten transactie kosten betalen. Vraag
nu standaard extra geld afhankelijk van het bedrag & of binnen-buitenland betalingen.

PS: Of het wel of niet gaat om kopietjes kan ik niets over zeggen. Het maken van een
kopie is niet strafbaar bijvoorbeeld eigengemaakte materialen op cd of dvd branden Knipoog

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 11 februari 2012 12:12:15(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

diesel  
#23 Gepost : zaterdag 11 februari 2012 12:11:04(UTC)
diesel

40 ponder

Frank Avezaat schreef:
Argwaan is altijd begrijpelijk op marktplaats. Maar misschien een beetje voorbarig om er met z'n allen vanuit te gaan dat het een oplichter betreft?

Ik zou zeggen bestel er watLike
Er zitten vast wel dvd's bij die je nog niet hebt gezien....

Wel vooruit betalen heBreede lachd Breede lachd Breede lachd Knipoog Knipoog

Daarbij,als er zo'n bericht geplaatst word kun je verwachten dat er reactie's op komen.
Vinden jullie dat hier iemand in discrediet word gebracht en dit niet volgens de regels van carpfeeling is,zou ik zeggen verwijderen..
groet erik
Henk Haarlem  
#24 Gepost : zaterdag 11 februari 2012 12:12:39(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Copy of niet, deze
NASH 2011 - A Tackle Revolution (ondertiteld)
Is een gratis dvd en daar mag geen geld voor worden gegeven, en zo staan er nog een paar van tussen.
En ik vermoed toch echt ook dat er iets niet goed zit hier, copytjes maken van gekochten dvd mag, echter niet de verkoop daar van.
En mensen kunnen we niet meer downloaden of zo.Breede lach
"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.

"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
diesel  
#25 Gepost : zaterdag 11 februari 2012 12:19:02(UTC)
diesel

40 ponder

Jowan schreef:
@diesel MP gebruikers zijn allemaal begonnen als 1 dagsvliegen, je krijgt niet gelijk
status jaren actief. Het oude systeem was veel beter gecontroleerd MP verkoper zijn!

PS: Of het wel of niet gaat om kopietjes kan ik niets over zeggen. Het maken van een
kopie is niet strafbaar bijvoorbeeld eigengemaakte materialen op cd of dvd branden Knipoog

Jowan,

Als er problemen zijn met gebruikers van marktplaats dan zul je zien dat het hier 99% van de gevallen draait op personen die nog maar erg kort actief zijn op mp.
Erg makkelijk voor mensen om ff een account aan te maken en de boel te beflessen.

Of je bij zoiemand koopt,moet jezelf weten.

Over een kopie maken heb je gelijk.Like

Eigen materiaal mag je branden op een dvd,en volgens mij mag je zelfs een back up maken van een dvd die je hebt gekocht.
Alleen het verhandelen mag niet.
En kopietjes kunnen tegenwoordig bedriegelijk echt worden gemaaktGeschokt Geschokt

groet erik
diesel  
#26 Gepost : zaterdag 11 februari 2012 12:19:48(UTC)
diesel

40 ponder

Henk Haarlem schreef:
Copy of niet, deze
NASH 2011 - A Tackle Revolution (ondertiteld)
Is een gratis dvd en daar mag geen geld voor worden gegeven, en zo staan er nog een paar van tussen.
En ik vermoed toch echt ook dat er iets niet goed zit hier, copytjes maken van gekochten dvd mag, echter niet de verkoop daar van.
En mensen kunnen we niet meer downloaden of zo.Breede lach

idd henk,er zitten ook promotie dvds bijLike

en ben er ook al een boel tegen gekomen op torrent site'sLike

dus als je iets wil hebben hoor ik het welBreede lachd Breede lachd Breede lachd

Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 11 februari 2012 12:22:28(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

groet erik
Mister X  
#27 Gepost : zaterdag 11 februari 2012 12:37:50(UTC)
Mister X

50 ponder

@diesel Mijn reactie in zijn compleetheid gaat over het oude systeem. Je hebt gelijk
de stand van zaken m.b.t 1 dag 1 week actieve personen bedroevend Verdrietig Kan mij nog
goed herinneren, bijna 6 jaar geleden spullen geplaatst naar mijn status (kort actief
zijn). Voorbeeld je bent pas 1 dag actief plaats z.v.m persoonsgegevens (hoe ver jij
zelf wild gaan). Mogelijkheid betalen met Paypal alles bij elkaar Hou het vertrouwen
hoog Like Niet gelijk hoog van de toren blazen met dure spullen zonder bovenvermeld
gegevens (vangnetten) plaatsen. Zie het als een winkel je krijgt garantie opties betaal
contact pin of uitgestelde betaling. Betalen via Paypal komt bijna op hetzelfde neer Knipoog

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 11 februari 2012 12:43:51(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gijs van de Groep  
#28 Gepost : dinsdag 14 februari 2012 13:59:19(UTC)
Gijs van de Groep

15 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Die leier reageert nergens meer op, oplichter pur sang als je het mij vraagt.
Dennis Hessels  
#29 Gepost : dinsdag 14 februari 2012 20:27:05(UTC)
Dennis Hessels

15 ponder

Ik heb ook meerdere keren DVD's bij hem gekocht, de kast ligt vol hier! Jullie kunnen ook kopieen bij mij kopen á € 3,25 p.s. excl. verzending Like

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 februari 2012 20:58:00(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (3)
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.