logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
DannyAlmelo  
#41 Gepost : vrijdag 10 februari 2012 16:08:27(UTC)
DannyAlmelo

25 ponder

Ben er helaas wat betreft de Chub buzzerbars niet uitgekomen. Fox heeft namelijk 'Black Label' uitgebracht dit jaar en dat zwarte sprak mij nog meer aan. Dus even een weekje wachten totdat ze alles hebben en dan haal ik het op!
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
Andre  
#42 Gepost : vrijdag 10 februari 2012 19:37:11(UTC)
Andre

30 ponder

Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
zag vandaag bij zunnebeld ook RVS van het merk skarp liggen. Zag er erg puik uit moet ik zeggen, alleen jammer dat er groot Skarp in staat gedrukt. Daarmee slaan ze de plan mis denk ik. Naast dat het natuurlijk niet 'stoer' is om Skarp op je spullen te hebben staan, het is immers een beetje een budget merk, is het ook gewoon niet mooi. Merken als Matrix en Jag hebben het merk er ook niet op staan en dat is niet zonder reden denk ik..
Karperrazzi  
#43 Gepost : vrijdag 10 februari 2012 23:56:42(UTC)
Karperrazzi

20 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
En wat gaat vos met je bestelling doen?
DannyAlmelo  
#44 Gepost : zaterdag 11 februari 2012 04:00:23(UTC)
DannyAlmelo

25 ponder

@karperrazzi

Ze waren sowieso al van plan een aantal dingen van chub in te kopen, dus het was niet speciaal een bestelling. Het hangt dus nu gewoon in de de stellingen. Maar mocht je het eventueel willen kopen kun je ze beter even van te voren bellen, aangezien je ook van wat verder weg komt. Gewoon om teleurstelling te voorkomen.

Groetjes
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
Andre  
#45 Gepost : maandag 5 maart 2012 15:25:18(UTC)
Andre

30 ponder

even terugkomend hierop: weet iemand welke diameter De RVS producten van chub hebben, is het 13 of 16 mm? ik vis zelf met 'normale' diameter RVS banksticks, maar heb het idee dat het dikkere beter blijft staan op een drassige kant. Heb nu een paar keer gehad dat ik, dankzij mn iets te goed klemmende achtersteuntjes de hele steun uit de grond trok met aanslaan. Dat begint met toch een beetje te vervelen. Anders toch maar eens kijken naar het black label spul ....
Erwin  
#46 Gepost : maandag 5 maart 2012 16:23:56(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Dan is de grond wel heel drassig of je steuntjes klemmen gewoon heeeel erg goed!! Denk dat dikke banksticks wel beter blijven zit ja. Al wel eens een stabilizer geprobeerd?
Andre  
#47 Gepost : maandag 5 maart 2012 23:13:29(UTC)
Andre

30 ponder

ik denk een combinatie van de 2 Erwin. De banksticks komen er uit met stabilizer en al. Ik denk dat ik eerst eens ga kijken naar andere steuntjes, heb nou van die stevig rubberen steuntjes. Die cygnet quicklock dingetjes leken me wel leuk

UserPostedImage
Karperrazzi  
#48 Gepost : dinsdag 6 maart 2012 17:43:35(UTC)
Karperrazzi

20 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
ik heb zo'n matrix chunky setje met fox rubberen hengelseteuntjes en dat werkt prima zonder stabilisors
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (12)
3 Pagina's<123
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.