20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
inhoud van haar leren broekje bedoel je hoop ik, ze stond daar toch echt voor de looks. En zoals Frank al zei, alles beter dan die corpulente engelsen neergeplofd in een stoel.. Ik vraag mij oprecht af waar ze het op dat moment over hebben gehad. Kun je een leuk vier woorden topic van maken...ik trap wel af: Twee blonde dames in.... Bewerkt door de gebruiker donderdag 9 februari 2012 20:29:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 360
|
en het ergste is...ik heb 2 dagen op de beurs gestaan en heb ze niet eens gezien.....zij mij overigens ook niet...
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
karpermars schreef:en het ergste is...ik heb 2 dagen op de beurs gestaan en heb ze niet eens gezien.....zij mij overigens ook niet... Meer interessants hadden ze niet te bieden vlgs mij, want de twee keer dat we er langsliepen stond er niemand. Vroeg me werkelijk af wat ze daar deden. Overigens de KSN stond er precies tegenover en bleven maar karperboeken gratis weggeven aan mijn zoon. Ze raakten er duidelijk van in de war. PS: Doet me denken aan een bericht onder Humor over dat jongetje van 3 die in bad zat. ;-)
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Dat is wel erg marcel dat je ze niet eens heb gezien in 2 dagen. Wat heb je al die tijd gedaan behalve broodjes unox eten |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
stefan everts schreef:Stond allemaal of faceook Griend Duidelijk stefan daarom wist ik het niet ik heb geen Facebook. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Ze heeft in ieder geval leren pijpen |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Zij mag rustig een mergpijp komen eten bij mij d
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Jowan schreef:Zij mag rustig een mergpijp komen eten bij mij d Pas maar op, want anders is ze weg, maar raak je er nooit meer vanaf ;-)
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
liep meer van dit vermaak rond hoor |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 360
|
Hahhaha...nee Griend...dat dan weer niet ....en nog erger...die groen oranje PB-muppets heb ik dan weer wel tig keer voorbij zien komen....
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-7-2010(UTC) Berichten: 129
|
Henk Haarlem schreef:CTB schreef: Complimentje voor pa bakker dit produkt heeft hij goed afgebakken. b Je bedoeld Ma bakker, pa heeft alleen maar deeg staan kneden. Met wat een man geeft is het een wonder dat de vrouw er iets mooi's van kan maken. @Henk, zonder pa bakker was ze er miss niet geweest en had ma bakker een andere achternaam. |
**Ervaring is wat je krijgt wanneer je niet krijgt wat je wilt** **De weg naar het succes is altijd in aanbouw** |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Jij bakt ze wel heel bruin....
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
[img] Uploaded with ImageShack.us[/img] Ga ik echt niet voor naar Zwolle rijden. Gewoon bij mij in de voortuin op de steiger. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
CTB schreef:Henk Haarlem schreef:CTB schreef: Complimentje voor pa bakker dit produkt heeft hij goed afgebakken. b Je bedoeld Ma bakker, pa heeft alleen maar deeg staan kneden. Met wat een man geeft is het een wonder dat de vrouw er iets mooi's van kan maken. @Henk, zonder pa bakker was ze er miss niet geweest en had ma bakker een andere achternaam. Nee zonder ma bakker was ze er niet geweest en pa bakker had zijn handdoek gepakt. Ctb hoe dan ook, ik geef altijd hier in de vrouw de eer. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Dat zijn toch niet jou benen, David? |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
d d Nee Henk, die van m'n partner. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-7-2010(UTC) Berichten: 129
|
Wist niet dat MR KORDA ook op brasem viste Kijk het filmpje maar op 13.40 Dannym Fairbrassem Bewerkt door de gebruiker maandag 20 februari 2012 20:37:27(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
**Ervaring is wat je krijgt wanneer je niet krijgt wat je wilt** **De weg naar het succes is altijd in aanbouw** |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.