@Davey Remmig Paragraaf 1 omschrijf ik een voorbeeld wanneer het fout gaat. Dit kan
gebeuren bij inline en wartellood. Geef je gelijk dat het risico bij wartellood klein is
wel genoeg aanwezig om niet 200 grams te kiezen (mijn keuze niet the gospel). Jouw
1e tekst inline lood kan je prima uit de voeten met minder gewicht, m.b.t het zetten
van de haak (lood eigenschappen teven mijn keuze waar mogelijk). Hier kan je handig
op in spelen. Plaats het lood op de helft van de insert, tijdens een take schiet nu het
lood los over de hoofdlijn, en kan je beginnen met drillen. Het lood blijft zeer ruim bij
de karpers uit de buurt. Tevens bij lijn breuk is de karper zeker altijd het lood kwijt!
2e paragraaf bedoel ik het omgekeerde wat jij zegt, het lood komt pas los wanneer het
in contact komt met een obstakel. Het lood komt niet vrij tijdens een aanbeet mits niet
afgesteld (tail rubber strak tegen de lead clip). Het Proline team spreek hier totaal niet
over, daarom mijn reacties m.b.t bovenvermeld gegeven. Zij hebben het over een zachte
bodem, zakt 200 gram lood meer weg plus je onderlijn. Effect de onderlijn word nu kort
en tijdens een run moet het zaakje uit de grond worden getroken. Geef gelijk zwaarder
lood prik sneller, maar je geeft zelf al aan je zou niet snel voor 200 gram keizen. Zijn wij
het op dit punt eens
b Klopt Eddy Sterckx gebruik het proto model inline lood, gezien
zijn vangsten liegen er niet om (wat je mag geloven)? Dit is mijn mening vis graag met dat
type loodsysteem, hier gaat mijn voorkeur naar uit. Hoop dat mijn punten duidelijk zijn
Bewerkt door de gebruiker donderdag 9 februari 2012 11:42:01(UTC)
| Reden: Niet aangegeven