logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
FDM  
#1 Gepost : donderdag 9 februari 2012 13:10:08(UTC)
FDM

5 ponder

Beste CF Leden,

Ik heb reeds een klein aantal posts geplaatst. Exact de reden dat ik me nooit aanmeld op karperforums is omdat er zoveel gezeik is.

Op al mijn posts / foto`s is gezeik geleverd. waarom moet dit nou? omdat je op een foto geen onthaakmat ziet betekent dit toch niet dat ik die niet gebruik?

ik ben er klaar mee.

admin, schijf mij maar weer uit.

ajus.
Sponsor
PatricS  
#2 Gepost : donderdag 9 februari 2012 13:23:35(UTC)
PatricS

30 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
Kritiek is dus tegenwoordig gezeik.

Laat je niet op de kast jagen door een paar opmerkingen die bij jou in het verkeerde keelgat vallen.

Wat je ook beslist... Ga je goed man!!
Groeten Patric

-Tijgernoten-
http://patricskarper.blogspot.nl/
Mister X  
#3 Gepost : donderdag 9 februari 2012 13:25:51(UTC)
Mister X

50 ponder

Je wil niet weten hoeveel shit ik over mij heb gekregen. Mensen die mij kennen weten
mag graag mensen aanvliegen, gelukkig is dat nu wel anders. Bekijk het als opbouwende
kritiek. Kan je uit een situatie iets halen leuk/goed meegenomen, niet laat je het lekker
links recht boven of onder liggen. Wanneer je niet anders gewend bent is het idd kut.

Naar een tijd bouw/krijg je tolerantie kijk je heel anders tegen zaken. Bekijk het van 3
kanten mensen begrijpen geloven of weten het wel/niet beter, probeer tot elkaar komen
kwestie van geven en nemen. Belangrijk dat je samen tot een conclusie komt veel succes.

Je kan het echt niet altijd juist hebben wat is nou leuker elkaar helpen? Iemand tot een
euforie moment doen laten komen. Beseffen dat hij of zijn vandaag wijzer is geworden.

PS: Vergeet niet bestaat een chat functie zie het als therapie kan je even praten Breede lachd

Bewerkt door de gebruiker donderdag 9 februari 2012 13:39:56(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

FDM  
#4 Gepost : donderdag 9 februari 2012 13:40:41(UTC)
FDM

5 ponder

Ik wil niet zeggen dat al mijn acties perfect zijn. Ik wil niet zeggen dat ik geen fouten maak.

Ik tollereer geen kritiek van mensen die niet capabel zijn om de volledige situatie te overzien.

Als ik 2 foto`s plaats en op beide kritiek krijg dat ik geen onthaakmat heb gebruikt, of de vis niet heb natgehouden dan zakt bij mij spontaan me broek af.
Uit welke bron komt dit?

Ik ben iemand die altijd een onthaakmat gebruik, de mat zelf is nat de rest niet. Mijn vissen liggen binnen 30 seconden weer in het water.

De meeste perfecte foto`s zijn geschoten met de vis zo`n 10 minuten op de kant en 500 foto`s verder. Ik heb zelfs gezien dat sommigge de vis schoonmaken vervolgens er een foto word gemaakt.

Ik ben niet zo`n visser, ik wil een leuke ontspannen tijd aan de kant van het water hebben. Het maken van een fotocollectie en vervolgens hele verhalen te schrijven is niet mijn ding. Ik heb namelijk wel wat beters te doen (rutger)

Kritiek is altijd positief, mits rechtvaardig. Conclusies trekken op basis van aannames is altijd verkeerd.

Ik vind het het niet waard om kritiek te krijgen gebaseerd op aannames, vissen is mijn hobby en een hobby moet leuk blijven, het vrijwillen aanmelden op een forum om vervolgens afgezeikt te worden is dus wederom zonde van de tijd / moeite.

Ik hoop dat de mensen die het hier wel naar hun zin hebben van deze kritiek naar de forumleden iets opsteken, deze kritiek is namelijk gebaseerd op feiten.
Erwin  
#5 Gepost : donderdag 9 februari 2012 13:53:45(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Zoals al besproken vind ik het erg jammer Frisco. Ik vond dat je er een hoop leuke en interessante topics tussen had zitten.

Misschien spreken we elkaar nog.

M.v.g. Erwin
timvanzanten  
#6 Gepost : donderdag 9 februari 2012 14:46:41(UTC)
timvanzanten

CarpFeeling Crew

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Jammer om te horen inderdaad! Vooral omdat we toch ons best doen om het gezellig te houden. Succes in je visserij en hopelijk tot ziens op CF!

Gr. Tim,
snowmanfisher  
#7 Gepost : donderdag 9 februari 2012 15:01:18(UTC)
snowmanfisher

20 ponder

Je hebt wel gelijk man frisco, dr zitten een paar zieligerts bij.
Ken je geen ongelijk geven maar dat is op elk forum wel zo.

mvg
diesel  
#8 Gepost : donderdag 9 februari 2012 15:23:10(UTC)
diesel

40 ponder

FDM schreef:
Ik wil niet zeggen dat al mijn acties perfect zijn. Ik wil niet zeggen dat ik geen fouten maak.

Ik ben iemand die altijd een onthaakmat gebruik, de mat zelf is nat de rest niet. Mijn vissen liggen binnen 30 seconden weer in het water.

Mag ik dan zeggen dat je het keurig doet en velen jou als voorbeeld mogen nemen?

En iedereen maakt fouten hoor,ook mensen die al 30 jaar op karper vissen.

Gezellig verder vissen man!-Blij -Blij -Blij en blijven schrijven-Blij -Blij

groet erik
rutger hinrichs  
#9 Gepost : donderdag 9 februari 2012 16:01:10(UTC)
rutger hinrichs

15 ponder

En zo is het, iedereen maakt fouten en daar leert men van als je er voor open staat.
Maar als je na een opmerking al vertrekt, als je aan het vissen bent en iemand wijst je ergens op ga je dan ook weg?
Iedereen mag zijn mening geven en als ik zie dat iemand met een vis boven een steiger staat vindt ik dat erg onverantwoord.
ericesv  
#10 Gepost : donderdag 9 februari 2012 17:09:42(UTC)
ericesv

35 ponder

Man
Nederland

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Beste Frisco,

Allereerst de compimenten zoals jij jezelf afmeld.
Verder vindt ik het jammer dat je kritiek op je foto`s als reden opgeeft, waarschijnlijk zal maar een heel klein percentage van alle cf leden hier iets over gevonden hebben.
meestal is kritiek hier in de opbouwende vorm.
ik vindt dit een van de meest gezeik vrije forums die er te vinden zijn en denk zo azijnpissers heb je overal .
veel succes in je hobby karpervissen.
als karpervissen je passie is .
Mark T  
#11 Gepost : donderdag 9 februari 2012 17:19:57(UTC)
Mark T

25 ponder

Jammer dat je er zo over denkt Friso.
Overal is wel wat en het net wat Eric zegt, dit is 1 van de minst zeikerige
forums over karpervissen.
Good luck en tight linesLike
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden.
Henk Haarlem  
#12 Gepost : donderdag 9 februari 2012 18:04:55(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Jammer als je na zo'n korte tijd hier alweer teleurgesteld afscheid neemt,
toch wil ik je nog mee geven dat je tijdens je inschrijving het volgende vermelde

Quote:
Ik hoop iets van jullie op te kunnen steken, alles wat niet standaard is,

En als er dus iets is gezegd( iets over een mat?) je teleurgesteld vertrekt van hier, je volgens mij iets te emotioneel reageert.
Als er iets is gezegd wat niet klopt, dan kan je dat toch uiteenzetten in een tegenreactie?
We zijn allemaal in staat om fouten te maken, het is hoe je daar mee om kan gaan.
Denk hier aan,
Een persoon die niet van mening kan veranderen is iemand die niet heeft nagedacht.
Ik hoop dat je van mening verandert.

Blijf je bij je besluit, dan wens ik je een goed seizoen en mooie vangsten.

Henk.
En o ja Friso ik denk dan altijd aan deze film quote
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks."Knipoog

Bewerkt door de gebruiker donderdag 9 februari 2012 18:31:49(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.

"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
Davey Remmig  
#13 Gepost : vrijdag 10 februari 2012 00:04:42(UTC)
Davey Remmig

45 ponder

Jammer zeg, ik heb er niet uit concluderen in de topics waar het fout is gegaan in jou ogen.
maakt ook niet uit wat een ander vind als jij maar geniet van het karpervissen met alle goede intenties, dan is het goed. als dit forum jou veder niks toevoegt dan heb je groot gelijk om verder te gaan.
nja, ik wens je een succes vol seizoen! enne misschien dat je nog van gedachte veranderd!

mvg Davey
griend  
#14 Gepost : vrijdag 10 februari 2012 07:02:20(UTC)
griend

50 ponder

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
@Friso jammer dat je ermee stop.
Succes met je visserij het gaat je goed.
Wind op de kant is vis in de hand.

FDM  
#15 Gepost : vrijdag 10 februari 2012 12:36:40(UTC)
FDM

5 ponder

Davey Remmig schreef:
Jammer zeg, ik heb er niet uit concluderen in de topics waar het fout is gegaan in jou ogen.
maakt ook niet uit wat een ander vind als jij maar geniet van het karpervissen met alle goede intenties, dan is het goed. als dit forum jou veder niks toevoegt dan heb je groot gelijk om verder te gaan.
nja, ik wens je een succes vol seizoen! enne misschien dat je nog van gedachte veranderd!

mvg Davey

Ik heb de 3 nieuwe topics zelf verwijderd
peter servais  
#16 Gepost : zondag 12 februari 2012 01:09:12(UTC)
peter servais

45 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Hmmm.. dit zie je idd niet zo veel hier..

Jammer dat je je plek niet heb kunnen vinden hier op het forum.
Misschien moet je het nog wat tijd gunnen en krijg je er een beter gevoel bij.

Kritiek of deze nou opbouwend is of niet moet je kunnen slikken.. anders kan je ook niet normaal functioneren in de maatschappij volgens mij..
Sommige weten niet beter en lullen als een kip zonder kop, een ander heb wel degelijk een punt en probeert je door een opmerking te maken te wijzen op iets wat in zijn ogen nuttig is.
De een doet dit tactvol en de ander is een botte boer

Bedankt ze voor de aanvulling, neem het mee (of niet) en ga gewoon weer verder.
Je kan het ook zelf in de hand houden!
Dit doe je nu door af te zwaaien... Jammer!

Ik wens je een goed seizoen toe!
Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
Patrick Wolters  
#17 Gepost : zondag 12 februari 2012 22:19:42(UTC)
Patrick Wolters

35 ponder

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Jammer Friso dat je je draai niet heb kunnen vinden.
Als je wat langer op het forum actief had geweest had je geweten dat dit forum absoluut geen afzeikforum is.
Moet toegeven dat het succes van carpfeeling niet onopgemerkt is gebleven de laatste jaren waardoor het forum steeds drukker
wordt en er uiteraard ook rotte appels worden aangetrokken maar weet dat de overgrote deel uit gezeligge mensen bestaat.
Je moet maar denken die rotte appels zien zelf de waterkant zelden hebben het veel te druk met afzeikenMee eens van anderen.
Dus kom op give it a 2nd chance.
Mvg Patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
edwin  
#18 Gepost : maandag 13 februari 2012 01:00:24(UTC)
edwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 27 keer
Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
Mee eens Patrick
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (3)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.