25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Ben van plan om een nieuwe onthaakmat aan te schaffen. Nu twijfel ik tussen de Nash Kaptive Mat XL & JRC High Care Mat XL. Graag jullie bevinding,tips,suggesties! Het gaat dus om deze: Bewerkt door de gebruiker donderdag 8 september 2011 12:16:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Ik heb ook tussen deze twee matten getwijfeld Leroy. Nadeel van de Nash Kaptive matten vind ik, dat de normale uitvoering te klein is (103 lang, 58 breed) en de XL versie is dan in een keer weer zo lomp groot (135 lang, 68 breed). Had liever een mooie middenweg hierin gezien. Verder hele mooie matten. Ook de JRC High Care is een hele mooie onthaakmat. Iets kleiner (114 lang, 60 breed) dan de Kaptive XL van Nash dus op zich een redelijk mooi middenformaat. Mocht je voor deze mat kiezen weet dan wel zeker dat je de vernieuwde uitvoering koopt. Daarvan blijven de randen namelijk wél overeind staan Bewerkt door de gebruiker donderdag 8 september 2011 14:38:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
iemand enig idee hoe het zit met het drijfvermogen van de matten? hoe ze te transporteren zijn?
|
|
|
|
|
Nash mat vouw je dubbel. JRC kun je de mat op de bodem eruithalen en de randen dubbelvouwen voor transport. Als je de JRC mat niet uit elkaar haalt voor transport dan is ie ideaal om een voerboot in te transporteren.
|
|
|
|
|
kan je bij de nash onthaakmat ook een klep over heen doen? zie namelijk wel klitteband... vis bijna altijd alleen dus in sommige gevallen kan het handig zijn.
|
|
|
|
|
Nee, met het klitteband kun je de Kaptive weegzak van Nash vastzetten aan de randen van de mat.
|
|
|
|
|
denk toch dat het de jrc gaat worden aangezien ik deze kan afdichten en dat je de zijkant kan los ritsen.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ik wou de jrc ook kopen, alleen jammer dat hij zoveel kost... de nieuwe versie stond in de viswinkel voor 110 euro heb ik er net niet voor over |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
nieuwste versie staat al voor €85 op het net als je maar goed zoekt:-" zelfde als de nash kaptive xl trouwens
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
heb de kaptive. in het begin twijfelde ik ook aan de grootte. maar ik ben dr tevreden over |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
kan je nog een aantal voordelen noemen?
|
|
|
|
|
dr zit een lap aan zeg maar voor je knieen je zet hem vast met 2 haringen dus gaat geen kant op en dr zit een tas bij! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Jo Lodewijk, heb je de gewone Kaptive of de XL?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Lodewijk, heb je ook die bijpassende weighsling erbij? Zo ja hoe bevalt dat?
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-12-2010(UTC) Berichten: 49
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
is de carpmastermat van fox niks? heb je ook in 2maten heb em zelf nu 1,5jaar en hij bevalt goed, heb zelf de gewone heb er vissen tot 20.5kg in gehad dat ging uitstekend bij de jrc matten vind ik het jammer dat de randen na een tijd niet meer overeind blijven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 132 Bedankjes: 3 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
johnnyhaars schreef:is de carpmastermat van fox niks? heb je ook in 2maten heb em zelf nu 1,5jaar en hij bevalt goed, heb zelf de gewone heb er vissen tot 20.5kg in gehad dat ging uitstekend bij de jrc matten vind ik het jammer dat de randen na een tijd niet meer overeind blijven he johnny een vraagje over de carpmastermat is deze toevallig op te vouwen? ben zelf ook al een tijdje aan het kijken welke mat ik wil. Heb nu de stalker van fox maar die is wel aan vervanging toe.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
gert83 schreef:johnnyhaars schreef:is de carpmastermat van fox niks? heb je ook in 2maten heb em zelf nu 1,5jaar en hij bevalt goed, heb zelf de gewone heb er vissen tot 20.5kg in gehad dat ging uitstekend bij de jrc matten vind ik het jammer dat de randen na een tijd niet meer overeind blijven he johnny een vraagje over de carpmastermat is deze toevallig op te vouwen? ben zelf ook al een tijdje aan het kijken welke mat ik wil. Heb nu de stalker van fox maar die is wel aan vervanging toe. Heb de carpmaster euro mat gekocht bij de beurs en hij ziet er goed uit. Hier een foto van een opgevouwen mat. |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ziet er goed uit! Ik ben ook nog aan het twijfelen welke het word....
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik heb de oude versie van JRC high care, die kocht ik vlak voordat ik de Nash captive mat uitkwam. Achteraf had ik liever de kaptive mat gekocht, de randen lijken wel omhoog te blijven staan en is volgens mij een stuk makkelijker te vervoeren.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.