10 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 78
|
Ik ga van het voorjaar een weekje naar Frankrijk en wil graag met freezers gaan vissen. Nou wil ik alleen weten of je ze een week goed kunt houden? En zo ja, hoe?
Jochem (vissen)
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Het water waar je heengaat heeft vrieskisten staan waar je je aas in mag bewaren
|
|
|
|
|
Bedankt voor je reactie
Kijk! Dat is makkelijk! Zijn daar ook kosten aan verbonden?
|
|
|
|
|
Voor zover ik weet is het een gratis service maar mocht je er gebruik van willen maken kun je beter even informeren of het wat kost voordat je voor verrassingen komt te staan.
|
|
|
|
|
Nou ja...als het wat kost..boeiend. Als mijn boilies maar goed blijven
|
|
|
|
|
Precies, in het voorjaar kan het natuurlijk behoorlijk vochtig zijn buiten en dat is niet bevorderlijk voor het bewaren van verse boilies. Gewoon daar in de vriezer dumpen is de beste optie. Weet je zeker dat ze niet beschimmelen!
|
|
|
|
|
Dat klopt! Bedankt allemaal
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 72
|
Hallo Jochum, Je kunt het beste je freezers gewoon drogen in een droogzak en ergens ophangen zodat de wind ze droog blaast. het verschilt per merk hoelang ze ongeveer bewaard kunnen blijven. Mocht het zo zijn dat er in de tussentijd een witte laag ontstaat (soort poeder achtig iets) moet je dat eraf wassen. Doe je dit niet dan begint het schimmel proces. Maar een vrieskist mee of wat aanwezig is, is natuurlijk het beste |
Groetjes
Reclin |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
|
Thx allemaal!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
De boilies goed drogen van te voren(in bewaarzakken), dan de boilies geseald meenemen of de boilies in een koelbox op gas meenemen, dat zijn de manieren die ik gebruik als ik een week naar Frankrijk ga |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
In een van de karpermagazines stond onlangs nog een lang artikel over het bewaren van freezers. Misschien zou je dat eens kunnen opzoeken! Bewerkt door de gebruiker vrijdag 1 januari 2010 15:28:52(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 29-10-2009(UTC) Berichten: 23
|
Klopt Tim, geschreven door Herman Coenen en het staat in het blad Dé Karperwereld nr. 68 |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Dank je voor de aanvulling Stephan. Redelijk artikel met tal van tips om je bolletjes vers te houden.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.