CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Werp jij meestal Lodewijk? Je hebt nou Speedmasters lees ik?
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ja klopt helemaal erwin. speedmasters 3lb |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-3-2010(UTC) Berichten: 38
|
Die entity's zien er erg mooi uit! Iemand die iets kan zeggen over de actie? Zijn het echt planken gezien de werpeigenschappen, of gaan ze nog goed krom op een vis?
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-3-2010(UTC) Berichten: 38
|
Bedankt voor je reactie! Als dat zo is ga ik voor 3x de 2.75lbs uitvoering in full schrinktube.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Lodewijk schreef:ja klopt helemaal erwin. speedmasters 3lb lekker houden lodewijk |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-11-2011(UTC) Berichten: 74
|
Zien der prima uit hoor!! Voor dat geld..
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-2-2011(UTC) Berichten: 45
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
Ik hoorde dat de toppen nogal breekbaar zijn in de praktijk. Iemand hier al ervaring mee met de nieuwe Nash hengel. |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
josvanpinxteren schreef:Ik hoorde dat de toppen nogal breekbaar zijn in de praktijk. Iemand hier al ervaring mee met de nieuwe Nash hengel. Vis nu al een aantal jaar met de Nash hengel Jos, en ik werd ook gewaarschuwd daarvoor maar bij normaal gebruik geen probleem, het is hoe je er mee omgaat, dus. Bij mijn geen breuk plaats gehad. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
de oude serie is ook prima henk alleen de nieuwe entity zou problemen hebben met de toppen? |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
josvanpinxteren schreef:de oude serie is ook prima henk alleen de nieuwe entity zou problemen hebben met de toppen? Ze zijn pas sinds eind december ( de mijne net voor kerst geleverd ) op de markt dus waar komen die verhalen dan vandaan? zoveel is er nog niet gevist deze dagen. |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
dat is kloppend henk, er is nog niet veel review tijd wat betreft deze hengels.
en toch gaat het verhaal in de ronde vandaar dat ik het aanhaal. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
kheb de nash entity 2.75lbs besteld bij mijn plaatselijke viswinkel! kon deze kans niet laten liggen, binnekort zijn het kortingen en zo'n goeie hengels voor een klein prijse, ben in men nopjes!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
Quote:Willem DW schreef: kheb de nash entity 2.75lbs besteld bij mijn plaatselijke viswinkel! kon deze kans niet laten liggen, binnekort zijn het kortingen en zo'n goeie hengels voor een klein prijse, ben in men nopjes!
ben het compleet met je eens! ik heb de 3,00 lbs besteld. ben er helemaal weg van , en hoop dat het ijs snel weg is zodat ik ze kan testen veel plezier gewenst met de prachtige hengels Dat hoop ik ook, dat da ijs maar raap smelt want ik kan nie wachten om ze te testen!! Jij ook veel geluk met je hengels! b
|
|
|
|
|
Als je zou werpen is de grote startoog een pre, echter ik vaar 95% van de gevallen uit. ik heb de abbreviated omdat ik voor het haakje ging, eenmaal afgeleverd zie ik dat op het laatste moment ze er niet opgegaan zijn. Worden nu nageleverd en ik laat ze er alsnog opzetten. kan / wil niet zonder de haakjes op de hengel.
|
|
|
|
|
Dat haakje achter de molenhouder om te voorkomen dat hengel voorwaarts eruit getrokken kan worden. niet geweldige foto maar links ± 15 cm achter houder. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 februari 2012 19:01:30(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Henk Haarlem heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
leuk topic!
veel nuttige informatie wat ik nu al te lezen krijg,
heb de hengels gezien en ze zien er echt goed uit!
moet eerst me andere hengels verkopen |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Deze klacht hoorde ik van de week ook bij mijn lokale hengelsportwinkel. |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
en aan watvoor hengels moet ik dan denken? |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
probeer het oude type speedmaster is te zoeken. ik had de mijne 3 stuks voor 300 |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.