5 ponder Lid sinds: 24-2-2010(UTC) Berichten: 21
|
Je kan evengoed op onze belgische kanalen gaan vissen, alle vissen komen toch vandaar. Gooien ze er een jaar of 2 terug de zoveelste 60ty op, ligt die een maand erna boven te drijven. Geen probleem toch, gooien we er wel weer een andere kanaalbak op om ons verlies te compenseren.
Handvatkapers dus
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
wie weet een stuk kanaal in belgie waar het niet zo druk is . want ik haat die drukte op sommige stukken. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 1-10-2009(UTC) Berichten: 29
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Hombeek is ook een mooi water 42 ha kijk op vbk.be |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
iemand bekend met de wateren bij camping hengelhoef? ben daar een keer geweest, maar toen had ik helaas mijn stokken niet bij mij
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 117
|
Ron van Houtum schreef:Hombeek is ook een mooi water 42 ha kijk op vbk.be Toch een van de moeilijkste in Belgie (vissen) |
www.ccmoore.be / www.exclusivebaits.be / www.riviervissen.be |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Leroy86 schreef:iemand bekend met de wateren bij camping hengelhoef? ben daar een keer geweest, maar toen had ik helaas mijn stokken niet bij mij Woon er zo'n 6 km vandaan, en zal er niet snel een hengel inwerpen.... Mooi water en omgeving met een topgewicht van 25 kg. Maar.... Na twee maal inbraak in de wagen en 4 maal stuk gestoken banden heb je het wel gehad denk ik zo ... En ze moeten daar echt geen auto's hebben met geel/zwarte nr.platen Erg is dat daar....echt erg... Criminaliteit van de hoogste plak. Bezint eer je begint grtzz Snowy
|
|
|
|
|
had verhalen gelezen over sterfte en een slecht bestand enz??
|
|
|
|
|
Sterfte is al lang geleden toch... slecht bestand zou ik het niet noemen, maar je zal ook geen 10 runs per dag krijgen als je begrijpt wat ik bedoel :-" Uitbater is nu een Nederlander....Ja sorry he gasten ...hihi
|
|
|
|
|
hmm misschien toch wel de moeite waard om toch mijn stokken een keer mee te nemen ernaar toe... klopt het trouwens dat voerboten verboden zijn daar?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ik ben er een jaartje of 10 geleden geweest, had toen een huisje gehuurd en had mijn hengels wel mee genomen.... het is een mooi water met mooie karpers, die de klappen van de zweep kennen..... ik heb in die week die ik er was maar 2 dagen gevist van de week ivm gezelligheid van dames gezelschap.... heb toen 4 karpers gevangen tot 28pond op een voerplek die ik elke dag onderhield..... had toen ook al wat last van de plaatselijke karpervissers die lieten blijken dat je niet echt welkom was.......
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Leroy86 schreef:hmm misschien toch wel de moeite waard om toch mijn stokken een keer mee te nemen ernaar toe... klopt het trouwens dat voerboten verboden zijn daar? Yep, absoluut verboden. Een van de troeven daar is echter, vis met stringer, voor helemaal niets, ze maken gewoon een omweg als ze een voederplaats zien... Een maat van mij vist er zelfs singel-hook, en ja, hij is bij de betere van het water. grt Snowy
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
kristof hoe groot is dit water en wat is ongeveer het bestand van de zwaardere vissen? pb mag ook, groet, Ronald(vissen) |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
ge kunt trug op de link klikken want hij was blijkbaar op de site van kapaza verwijderd
|
|
|
|
|
ronald kingma schreef:kristof hoe groot is dit water en wat is ongeveer het bestand van de zwaardere vissen? pb mag ook, groet, Ronald(vissen) Dat is toch "Het Smalleke" Niet? een maal geweest, nooit meer autosnelweg ligt vlak langs je, had wel gen RedBull nodig om wakker te blijven Wahahaaaa
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.