CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Raad het gewicht
»
na lang zoeken 1 hele oude uit 2004 toen ik nog jong en knap was hahaah
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
Het gewicht is geraden door Erwin 17,5 pond was het juiste antwoord.
Ook JVS heeft het op een half kilotje na goed geraden 79,5 kilo hahahah lol |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Beste collega's
wie kan mij even kort vertellen hoe ik een foto kan uploaden? ik ben niet zo handig met dat soort dingen , maar wil graag mee doen in het topic.
alvast bedankt!!
Thimon |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
thimon schreef:Beste collega's
wie kan mij even kort vertellen hoe ik een foto kan uploaden? ik ben niet zo handig met dat soort dingen , maar wil graag mee doen in het topic.
alvast bedankt!!
Thimon Kijk eens hier http://www.carpfeeling.c...p-carpfeeling.aspx#77306 |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
thimon schreef:Beste collega's
alvast bedankt!!
Thimon ter aanvulling van Henk... je moet wel eerst goed raden!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Johan Krenger schreef:thimon schreef:Beste collega's
alvast bedankt!!
Thimon ter aanvulling van Henk... je moet wel eerst goed raden!! Dank voor de aanvulling. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
dan breng ik mijn bod uit op 7 kilo denk ik....
alvast bedankt heren! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Raad het gewicht
»
na lang zoeken 1 hele oude uit 2004 toen ik nog jong en knap was hahaah
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.