Ik doe ook een duit in het zakje;
Waar ik kom va de eerste dag dat ik er kwam nu heel wat jaren geleden is;
Hengelsport Koopman Bennebroek, vanaf dag één mij daar thuis gevoeld koffie altijd klaar en een praatje over vissen of uitleg materiaal hebben ze altijd tijd voor je, garantie en aftersale altijd tevreden over geweest, dat de man hier achter inmiddels een vriend en ook mijn vis maat is staat daar los van,
Maar ook in Haarlem heb je een leuke maar een te kleine zaak
P&S Visreizen Daar moet je zijn voor een goed geregelde vis vakantie, Tackel aanbod is wat aan de kleine kant voor de tackel gevorderde maar een beginnende kan en wordt goed geholpen door Michel, en ze hebben zee-aas das super.
Goedvolk Haarlem Was vroeger goed/ leuk maar dat kwam door de verkoper die daar toen werkte, zijn naam ben ik vergeten maar dat was de reden, daarna gingen de zuurpruimen er zelf instaan en hielpen de sfeer naar de kl*ten.
Hengelsport Willem in Amsterdam; heb er mij vergunning moeten halen dus maar één keer geweest, echter ik werd ontvangen alsof ik er al jaaaaren kwam, leuke zaak, een echte Amsterdammer.
P&B is nu niet meer, voelde mij er niet thuis maar Bert was er de top gozer Jammer dat hij zo ziek is geworden,
Ben ook bij
Jos Van Pinxteren in Boxtel geweest, ik weet niet of jullie hem kennen
maar mooie zaak alles overzichtelijk en een goede bak koffie en iemand die de moeite neemt om je iets te vertellen.
Heb ook eens
Ericesv supply ontmoet en gesproken op beurs en moet zeggen een leuke gozer en ben zeer te spreken over zijn lijm en lijn.
Ook internet shop
House of carp ben ik zeer tevreden over die Mark Zelle belde mij terug na plaatsen bestelling om te zeggen dat als ik iets van 6€ er bij zou nemen het bestelde gratis thuisbezorgd zou worden, inplaats dat ik 6€ kwijt zou zijn aan bezorg kosten had ik er nu iets voor, kijk dat is meedenken met je clientèle.
Raven Lelystad;
Genoeg over gezegd.
Marine Hermans in IJmuiden, Sinds kort werkt die Henk van P&B daar en sindsdien groeit het Hengelsport gebeuren, leuke bediening en ook nog eens geschikt als er iets nodig is voor de boot.
Ook hier staat er koffie te wachten, en natuurlijk het aanbod zee-aas.
Tot zover mijn bijdragen aan info, indien er iets te binnen schiet laat ik het horen.
Bewerkt door de gebruiker vrijdag 3 februari 2012 10:12:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven