10 ponder Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 75
|
Nu is er een voervijzel voor de baitliner,nu ben ik in het bezit van een baitliner Ik vraag me af is het een meerwaarde voor degene die in het bezit zijn van een voerboot met vijzel, Of zeg je het is leuk als het erop zit maar niet noodzakelijk....
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Skool schreef:Nu is er een voervijzel voor de baitliner,nu ben ik in het bezit van een baitliner Ik vraag me af is het een meerwaarde voor degene die in het bezit zijn van een voerboot met vijzel, Of zeg je het is leuk als het erop zit maar niet noodzakelijk.... Het welzeker een meerwaarde maar ook een nadeel, Meerwaarde je verspreid mooi de boillie of trekt spoortje naar de rig. Nadeel je doet minder lang met de batterij, dat is voor in het buitenland een nadeel, tenzij........ Dus met extra batterijen zeker een aanwinst. Bewerkt door de gebruiker donderdag 2 februari 2012 10:09:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 75
|
Bedankt voor de info! Ik lees net dat er op carp zwolle een demo model staat,kzal eens kijken.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
ik heb er ook al eens naar staan kijken maar ik vind het veelste veel geld dus ik maak het zelf wel ik denk dat ik met materiaal en arbeid nog onder de 30 % van de prijs blijf
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.