CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Tjaa, iedereen is zo begonnen denk ik! Ik ben ook zo begonnen, rodpodje van 10eu simpele feedermolens, achja Ik moet zeggen, ik 2 oudere maten, (rond de 30) en als hun nieuwe spullen kopen, kan ik hun oude spul overkopen, voor weinig! en dat is wel echt makkelijk ! |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Als het goed is en je geluk heb zoals Jasper, begin je simpel en koopt tweede hands iets beter, tot het moment daar is dat je je eerste goede aankoop doet. Zo ook ik eerste hengel voor het karperen 25 gulden met molentje gekregen van iemand die ermee stopte, en de steun was een tak en waker een stokje geknakt op mijn lijn. Druppel loodje en haakjes maat 1 vol met worm. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:Als het goed is en je geluk heb zoals Jasper, begin je simpel en koopt tweede hands iets beter, tot het moment daar is dat je je eerste goede aankoop doet. Zo ook ik eerste hengel voor het karperen 25 gulden met molentje gekregen van iemand die ermee stopte, en de steun was een tak en waker een stokje geknakt op mijn lijn. Druppel loodje en haakjes maat 1 vol met worm. Yeeaaahhh right! dat bedoel ik, iedereen is zo begonnen, zelfs henk! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-2-2012(UTC) Berichten: 126
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
|
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Helaas kan ik de plaatjes van jelle niet zien |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mijn zooitje waar ik me visjes mee vang strategy carpfloat 1.75 lb en voor de fun en als ik alleen kleine karper kan verwachten. classic carp 1 lb Bewerkt door de gebruiker woensdag 1 februari 2012 22:11:25(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Nou hier dan ook maar een foto van mijn oude setje. De Jrc Hengels zijn vervangen door Sportex hengels en de Daiwa Emcastmolens zijn vervangen door Shimano 4500. Binnenkort foto's van de nieuwe opstelling . Groet, Danny dreamcatcher heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-7-2010(UTC) Berichten: 156
|
Hier die van mij,op de foto opstelling met 2 hengels. Dave Lane Classic's 3 Lbs. Daiwa Emblem Exceller met QD mike.l heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@mike.l Jemig wat sexy reelhouders passen heel mooi bij de molens, aksentueren elkaar prachtig PS: Neemt niet weg van de rest bedankt voor jullie bijdrage b Het topic is prachtig geworden Bewerkt door de gebruiker donderdag 2 februari 2012 21:22:01(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Mooie set Mike. Mijn JRC penhengel is exact hetzelfde opgebouwd als die classic's. Voor mij had het hout in de reelhouder niet gehoeven, maar soit. Welk RVS is het?
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Mooie stetjes mike en danny |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-7-2010(UTC) Berichten: 156
|
Andre schreef:Mooie set Mike. Mijn JRC penhengel is exact hetzelfde opgebouwd als die classic's. Voor mij had het hout in de reelhouder niet gehoeven, maar soit. Welk RVS is het? RVS is een combinatie van Chub en Solar. Heb een Solar rod-pod zelf omgebouwd zodat ik de banckstick's er zo in kan zetten. Vis namelijk zeer zelden met een rod-pod,maar als het dus nodig is hoef ik niet de hele boel over te zetten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-1-2012(UTC) Berichten: 85
|
Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 februari 2012 12:49:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven martijncarp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
WEET JE WAT HET IS ?? HET IS MEER WATER ALS VIS!!!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Heej Martijn ik vind dat echt waanzinnig mooie molens. Bevallen ze een beetje?
Groet,
Danny |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
|
donders mooi setje frank.
|
|
|
|
|
de fox euro warriors zijn wel populair. heb ze zelf ook. super dingen.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.