|
Ja
|
25
|
|
|
Nee
|
29
|
|
Gasten kunnen niet stemmen. Registreer jezelf.
|
10 ponder Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 75
|
Ik rook alleen na de sex!! Dus zo een 10 sigaretten per jaar d
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Roken is verslavend vind ik bullshit, als ik wil kan ik zo stoppen, maar ik vind het wel lekker om in het weekend of tijdens het vissen even een shaggie te doen. en tja... ik heb gezonde longen gekregen... en als ik alleen in het weekend rook (10 a 12 sigaretten) zal het niet zoveel schade aanrichten denk ik ! Ik weet dat je uit ervaring praat henk, maar achjaa... |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Jasperbuth schreef:Roken is verslavend vind ik bullshit nu nog wel mischien,je bent nog jong.... maar neem het maar blind van me aan,het tegendeel van wat je beweerd is waar. Het blijft natuurlijk je goed recht om te genieten van een paffie. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 28 januari 2012 19:18:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
groet erik |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Quote: als ik wil kan ik zo stoppen Dit zegt iedere verslaafde , het zeggen is makkelijker dan doen. Ook al ben je nog jong je bent nu al verslaafd aan nicotine, dat erkennen is de eerste stap in stoppen. Je kunt nu nog stoppen zonder al te veel schade, naarmate je ouder word kan de schade enorm zijn, http://preventie.kwfkank...n-kanker-bij-rokers.aspxmaar ook COPD http://www.astmafonds.nl/over-longen/copdAls je wil weten hoe het is met slechte long leven; Doe een rietje in je mond en probeer te ademen ( met een knijper op de neus ), en doe zo eens de trap snel op lopen. Maar dit alles zeg ik alleen maar met goede bedoelingen en gericht aan iedereen die rookt. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 28 januari 2012 19:48:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Het is wetenschappelijk bewezen dat het verslavend is. En ik durf te wedden dat NIEMAND hier begonnen is met roken omdat dir het zo super lekker vind.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
idd floris
de meeste mensen beginnen met roken omdat ze denken dat het stoer is. maar dat is het dus niet!!
het is gewoon je longen vern**ken. en wat het je eraan? het is bewezen dat het slecht voor je is, je stinkt, je tanden worden geel, je haar grijs ect. |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
luuk412 schreef:idd floris
de meeste mensen beginnen met roken omdat ze denken dat het stoer is. maar dat is het dus niet!!
het is gewoon je longen vern**ken. en wat het je eraan? het is bewezen dat het slecht voor je is, je stinkt, je tanden worden geel, je haar grijs ect. Ja idd. Heb hier ook.mensen zien veranderen door.het roken. Beetje.jammer vind ik altijd.
|
|
|
|
|
het kost ook nog eens een hoop geld ook nog. dat kun je beter aan visspullen ofzo uitgeven. |
|
|
|
|
|
Tjaaa jongens... ik raak toch wel een beetje overtuigd, weet dat het slecht voor me is! Ga denk ik toch maar helemaal stoppen, vind ook steeds minder lekker! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 39
|
Deze, klikkerdeklik, tentoonstelling is wel een aanrader voor de rokers onder ons. Je ziet er de effecten van het roken op de longen en keel, en vergelijkings materiaal (schone longen). Tevens zie je er ook welke verwoestende gevolgen long- en keelkanker hebben. Confronterend, zeker als je in ogenschouw neemt dat dit echte mensen zijn, en wellicht duwt het je net de drempel over om toch te stoppen.. Bewerkt door de gebruiker maandag 30 januari 2012 19:14:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Helemaal met je eens Maar long en keelkanker kun je helaas ook krijgen als je niet rookt. En je kunt ook schoon blijven terwijl je wel rookt. |
groet erik |
|
|
|
|
luuk412 schreef: het is gewoon je longen vern**ken. en wat het je eraan? het is bewezen dat het slecht voor je is, je stinkt, je tanden worden geel, je haar grijs ect.
Deze doet het hem |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 188
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik ben nu een week of vier gestopt, ik rook alleen nog paling en zalm. l # l # Bewerkt door de gebruiker maandag 30 januari 2012 21:49:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Gijs van de Groep heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
Jasperbuth schreef:luuk412 schreef: het is gewoon je longen vern**ken. en wat het je eraan? het is bewezen dat het slecht voor je is, je stinkt, je tanden worden geel, je haar grijs ect.
Deze doet het hem goedzo! |
|
|
|
|
|
@ Gijs Die zalm ziet er goed uit, Wilde zalm l # en niet die kweek bende. Vrijdag maar weer ff halen op de markt. Goed gedaan en hou vol, |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.