5 ponder Lid sinds: 11-1-2012(UTC) Berichten: 46
|
Avond mensen
Door aanschaf van een nieuwe rodpod en opruiming van de schuur heb ik nog 2 rodpods over De ene is een arca tripod, mooi en makkelijk ding voor op allerlei ondergronden. ook is hij erg makkelijk als je over een rietkraag moet vissen(hij kan recht overeind door allerlei extra onderdelen) hij kan zelfs op het strand gebruikt worden!! Ook heb ik nog een ultimate rodpodje gevonden, makkelijk voor de beginnerVoor leden van het forum is hij gratis af te halen en voor andere wacht ik af wat ze ervoor geven. ik heb hem zelf vorig jaar gekocht voor drie tientjes maar kan er niet mee uit de voeten1
Ik hoor het graag van diegene die er wat aan heeft of die interesse heeft in de tripod
Groetjes
Marco
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 11-1-2012(UTC) Berichten: 46
|
Avond Nienske Morgen ga ik al de spullen even bij elkaar zoeken en zal ik wat foto's maken, ik moet nog even kijken hoe ik die op het forum krijg maar dat zal wel goed komen toch Ik probeer er morgen op terug te komen! Wordt vervolgd marco
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
okeej dan zie ik het er morgen wel opstaan en bij je eigen reacties staat als het goed is: bijlage en dan kom je er zelf denk ik wel uit
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.