15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
Wie heeft er tips voor karper vissen op kanaal (vissen)
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Bekijkt berichten in topic: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 1
|
(karper) Sjoerd Stins schreef:Wie heeft er tips voor karper vissen op kanaal (vissen)
Ligt eraan op het kk kanaal = of gewoon kanaal gr m
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-9-2011(UTC) Berichten: 315
|
probeer eens onder het kantje vissen of in de vaargeul als er net een boot voorbij komt wil ook nog wel eens een vis opleveren |
beter 1 uur gevist, dan 8 uur gewerkt!!! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Beste sjoerd, Wellicht kun je iets specifieker zijn welk kanaal ? Vele hebbeb hun eigen aanpak gezien je woonplaats bedoel je wellicht het wilhemina kanaal ? Visvriendelijke groetjes Eric |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
veel en lang voorvoeren loont |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2012(UTC) Berichten: 370
|
ericesv schreef:Beste sjoerd, Wellicht kun je iets specifieker zijn welk kanaal ? Vele hebbeb hun eigen aanpak gezien je woonplaats bedoel je wellicht het wilhemina kanaal ? Visvriendelijke groetjes Eric Precies zoals Eric zegt!! Je hebt er zoveel en elk water vergt zo zijn eigen aanpak. Groet Andre |
Enjoy every day it never comes back!! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 27
|
loop is met met lood langs de kanten je tip boven het water en dan lopen dan sie je dat je tip onder water gaat dan heb je te maken met diepteverschill en de plek markeren met een stok of steen en daar voeren en de overkant bij het kanaal is altijd wel goed en goedt voorvoeren loond soals jori sei |
elke karper is er een en knol of een big elke is er een |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
ik vis nu al dik een jaar op het kanaal en ik doe waar ik vertrouwen in heb systeem stek en flik verspreid voeren en ik vang nu volop vis denk in het totaal 7 nachten gezeten niet zo heel veel maar toch al dik 16 karper waarvan de grootste 14 kg spiegel en de rest allemaal zon 19 a 22 pond |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.