45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Moderne sexuele voorlichting.
Het is gedaan met de ooievaar, de bloemkolen, de bloempjes en de bijtjes : Zo lichten wij onze kinderen voor, dan snappen ze ‘t eerder....!
"Papa ? Zeg me eens, hoe ben ik ontstaan ? "
"Wel mijn kind, het moest er eens van komen en waarom niet vandaag? Luister goed!
Papa en mama zijn elkaar tegengekomen in een internetcafé.
Papa heeft in de toiletten van dat internetcafé een verbinding gemaakt met mama.
Op dat moment heeft mama een paar downloads gekregen van de memorystick van papa.
Toen papa klaar was met het uploaden, stelden we vast dat we geen firewall hadden gebruikt.
Aangezien het te laat was om te cancelen of te deleten, zaten we na negen maanden met een virus !!!" ....
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Die is goed Davey b
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
|
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Een man zocht werk en kwam bij een boerderij waar een alleenstaande knappe boerin woonde. Hij vroeg of ze een knecht kon gebruiken?
De boerin zei : "Ja, maar dan moet je eerst een proef afleggen. Ik ga in de kruiwagen liggen en dan moet je me het erf rond rijden."
De knecht zei ok en begon aan de klus. Doodmoe kwam hij weer terug en vroeg : "Ben ik aangenomen?"
De boerin zei : "Dat kan ik nu nog niet zeggen, ik geef je nog een opdracht." "En dat is?" : vroeg de knecht.
Ik ga nu in mijn blootje op m'n rug in de kruiwagen liggen en dan je moet je me het erf nog een keer rondrijden" : zei de boerin.
"Ok": zei de knecht en begon te kruien.
Doodmoe kwam hij weer terug op de startplek en vroeg : "Ben ik nou aangenomen?" "Nee" : zei de boerin.
"Maar waarom dan niet?", vroeg de knecht.
De boerin antwoordde : "Omdat je het werk niet ziet liggen !" |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Mijn knappe vriendin en ik waren al meer dan een jaar met elkaar en we besloten het erop te wagen.
De huwelijksdatum werd vastgelegd maar er was 1 ding dat mij parten bleef spelen: Haar bloedmooie jongere zusje. Mijn toekomstige schoonzusje was 22, droeg ultrakorte minirokjes en liep gewoonlijk zonder beha.
Als ze in mijn buurt was, gebeurde het regelmatig dat ze zich bukte en mij een hemels zicht op haar boezem gunde. Dat kon geen toeval zijn. Ze deed zoiets nooit bij anderen. Op een dag belde het 'kleine zusje' om te vragen of ik even langs kon komen om de huwelijksaankondigingen met haar door te nemen. Ze was alleen thuis toen ik aankwam en fluisterde dat ze gevoelens en verlangens voor mij koesterde die ze niet kon overwinnen. Ze bekende mij dat ze 1 keer met mij seks wilde hebben voor ik zou trouwen en ik haar zuster tot vrouw zou nemen.
Ze zei met hese stem: Ik ga naar boven, naar mijn kamer. Als je nog een laatste wilde beurt wil, storm dan de trap op en neem me. Ik stond als aan de grond genageld, kon mijn oren niet geloven, toen ik haar heupwiegend de trap op zag gaan. Op de bovenste trede stroopte zehaar panty af en gooide die mij toe. Ik stond een ogenblik perplex, draaide me dan om en beende recht naar de voordeur. Ik opende de deur en liep naar mijn auto, daar stond heel mijn schoonfamilie verzameld. Ze klapten allen in de handen. Met tranen in de ogen legde mijn schoonvader zijn arm rond mij en sprak: Wij zijn zo blij dat je onze test hebt doorstaan, We kunnen ons geen betere schoonzoon wensen!
Moraal van het verhaal;
"Bewaar uw condooms altijd in uw auto" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
wat is het toppunt van hoogtevrees? ...... niet uit een diep bord durven eten Bewerkt door de gebruiker woensdag 25 januari 2012 22:45:32(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-12-2011(UTC) Berichten: 130
|
Aantal mopjes:
Wat zegt ne militair als em onder nen boom staat? - I'm under a tak!
Waarom mag nen boom niet voetballen? - Omdat hij geschorst is.
Hoe komt het dat ne komkommer zo veel zaad heeft? - Omdat hij maar één keer per jaar afgetrokken wordt.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hier moest ik toch ff om lachen,
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 75
|
nou als die van mij op die leeftijd zo een figuur heeft mag ze altijd mijn auto wassen d d
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Wel helemaal afkijken
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Filmpjes zijn geniaal heerlijk even lachen voor het slapen gaan bedankt Bewerkt door de gebruiker donderdag 26 januari 2012 02:17:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ha heerlijk was met verkeerde been uit bed gestapt ff kijken en lezen hier en heb weer een glimlach op mijn gezicht thanks. |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 15-1-2012(UTC) Berichten: 55
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Kreeg hier ook een grijns op me smoel toen ik zag dat hoe harder het vriest de korting stijgt dus hoe dikker het ijs hoe goedkoper hun aanbieding Hahahahahaa Hoe een winkel in nood rare sprongen maakt. Ja ja die resessie gaat slachtoffers maken. |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
De zoon van een rijke joodse bankier gaat trouwen. Op de vooravond van de > bruiloft, heeft de oude met zijn zoon een onderonsje. > > Simon, mijn jongen, ik moet bekennen dat ik met jou nooit gesproken heb, > over de dingen des levens, enz... > > Vanaf morgen leef je met je vrouw, en er zijn bepaalde dingen die je moet > weten. > Ken je wel de vijf vingers van de hand ? > Natuurlijk, papa! De duim, de wijsvinger, de middenvinger en Nee!nee! > onderbreekt de bankier hem.Dit bedoel ik niet! > Er is de vinger van...........de reis > De vinger van...................de richting > De vinger van...................het genot > De vinger van...................het huwelijk en tenslotte > De vinger van de ..............fijne manieren. > > Simon, ik leg het je uit : > De duim is de vinger van de reis, omdat je die kan gebruiken wanneer je wil > liften! > Akkoord, papa > > De wijsvinger is deze van de richting, deze gebruik je wanneer je iets wil > aanwijzen! > O.K.! > > De ringvinger is deze van het huwelijk, omdat je daar je trouwring aan > schuift! > Ja, papa > > En de pink is de vinger van de fijne manieren, die moet je omhoog houden, > als je in gezelschap van een kopje thee geniet! > Begrepen, papa! > > MAAR, papa, je vergat de vinger van het genot? > > Simon, ik heb het beste willen bewaren voor het laatst! > De vinger van het genot is de middenvinger! Het is de mooiste en ook de > langste ! > Om volop te genieten, steek je deze vinger even in je mond om hem nat te > maken en................zo tel je dan de bankbriefjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! > > > > > > > .........had je aan iets anders gedacht ? > Kniel dan nu neer en bid 3 onze vaders, 3 weesgegroetjes en 3 > glorie-zij-de-vaders!!!!!!!!! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
IJSVISSEN
Ze heeft vele boeken over het onderwerp gelezen, schaft de nodige spullen aan en gaat naar het ijs. Ze zet haar stoeltje op het ijs en begint te hakken. Plots dondert een stem vanuit de hemel:
"HIER ZIT GEEN VIS !!"
Geschrokken verplaatst het blondje zich naar een andere plaats op het ijs. Ze zet haar stoeltje neer en wil weer een gat hakken. Opnieuw hoort ze een stem donderen:
"HIER ZIT GEEN VIS !!"
Het blondje, zeer bezorgd, verplaatst zich naar de andere kant op het ijs. Ze zet haar stoeltje weer neer en hakt opnieuw een gat.
Weer die stem:
"HIER ZIT GEEN VIS !!"
Ze stopt, kijkt naar de hemel en roept:
"BENT U DAT,... GOD?"
De stem antwoordt:
"NEE TRUT, IK BEN DE OMROEPER VAN DEZE KUNSTIJSBAAN!!"
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
|
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
wouterbeyer schreef:Verwijderd vanwege het gebruik van discriminerende termen (onze huisregels)
M.v.g. Erwin van Hensbergen Laat samir die maar niet zien Bewerkt door de gebruiker maandag 6 februari 2012 15:55:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.