CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
verkocht! dit artikel mag de prullenbak in CF crew.
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
|
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Fotootje |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Mark T schreef:Fotootje fototje is in de maak, staat er zo meteen op. groetjes |
|
|
|
|
Mark T schreef:Fotootje beste mark! het beste is denk ik als je even het type in tikt op google, dan weet je welke het is. op een of andere onverklaarbare wijze krijg ik de foto er niet op. sorry!!! groetjes thimon |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Geeft niet, maar het is gewoon verhelderend als er meteen een poatje bij staat |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
|
Mark T schreef:Geeft niet, maar het is gewoon verhelderend als er meteen een poatje bij staat zeker weten mark, heb je helemaal gelijk in! ik ga slapen , morgen weer druk aan de studie! groetjes Thimon. |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
verkocht! dit artikel mag de prullenbak in CF crew.
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.