10 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 82
|
er staat bij jullie op de site dat dit water de boeken is via eurocarpgroupnou heb ik ze en mailtje gestuurd en kreeg als anwoord dat je niet meer dat water kan boeken via hun omdat Gigantica graag zelf de boekingen wil doen op de nerderlandse markt nou wil ik dit jaar graag na dat water gaan omdat etang 5 gesloten is maar wie is wel is eerde op dit water geweest en kan mijn wat info verschaffen zoals boeking stek enz enz hoe of wat alvast bedankt michael |
vang ze !!! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
is dat het water van danny fairbrass? |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
|
|
vang ze !!! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
Om te boeken moet je een mail doen naar Danny Fairbrass
Ik weet dat je enkel de ganse plas boeken kan/moet.
|
|
|
|
|
|
vang ze !!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Danny doet toch anders voordoen op zijn dvd's of heb ik het verkeerd. Het is mogelijk om het hele meer te boeken maar volgens mij ook per stek. Er wordt dan geloot op de vrijdag om de plekken eerlijk te verdelen. Kijk dan op zijn eigen site, kun je alles lezen. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
zover ik weet kan je alleen per week boeken en bij aankomst worden de stekken verloot. het zijn alleen single stekken |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
steef zenden schreef:zover ik weet kan je alleen per week boeken en bij aankomst worden de stekken verloot. het zijn alleen single stekken +1 |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 117
|
En er hangt een aardig prijskaartje aan vast ook al is het bestand best wel uniek te noemen .... Ben benieuwd als je gaat wat er allmaal zal uitkomen ... |
www.ccmoore.be / www.exclusivebaits.be / www.riviervissen.be |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Bij de meeste hengelsportzaken, die korda materiaal verdelen ligt ook meestal een kleine folder over gigantica. Hierop staat eigenlijk alle info over het boeken en de regels van het water. Ik ben er zelf nog nooit geweest, al lijkt het mij een schitterend water! Azuur blauw en een prachtige omgeving. Ook zwemmen er prachtige vissen rond.
Erwin
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
Heeft Gigantica ook een eigen site, kan hem namelijk niet vinden?!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-4-2010(UTC) Berichten: 19
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 22-8-2010(UTC) Berichten: 16
|
Ik heb er in 2005 en 2006 nog gevist toen het Domaine St. Christophe heette. In 2006 heb ik de karper gevangen die ze nu de Giant noemen op 27,5Kg.
Het water is echt super mooi, de toenmalige stekken zijn wel behoorlijk aangepakt zag ik op de DVD. De regels zijn ook behoorlijk aangescherpt en sinds Danny dit water heeft gekocht.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.