logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

72 Pagina's«<2627282930>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Wdamme  
#541 Gepost : maandag 23 januari 2012 19:26:01(UTC)
Wdamme


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 22-1-2012(UTC)
Berichten: 5

rfrdaniel schreef:
@wdamme

Dat is nog eens een lekker begin, gefeliciteerd Blijb
Ben jij toevallig familie van Johnny Damme??


Ja zeker! Ik weet ook wel wie jij ben, heb nog wel is tegen je gedart... Ex rbc supporter
Wdamme  
#542 Gepost : maandag 23 januari 2012 19:27:15(UTC)
Wdamme


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 22-1-2012(UTC)
Berichten: 5

monstercarps schreef:
waar op dee boezem in Puttershoek vis jy Damme? Want ik wilde daar ook gaan vissen maar dan zitten we elkaar iig niet in de weg.


Als je op de dijk staat, en via de trap naar beneden loopt, en dan gelijk op de hoek bij de gemalen... Ik zal wou bij de ''t-splitsing'' gaan, maar me maat had meer vertrouwen in de gemalen...
monstercarps  
#543 Gepost : dinsdag 24 januari 2012 13:10:09(UTC)
monstercarps


30 ponder

Lid sinds: 31-1-2011(UTC)
Berichten: 610

oke ja is een mooie stek ja. Ik wilde daar een kleine voercampagne doen dus dan zoek ik een ander stukje op. zeker als het gemaal aanstaat zit er echt veel karper. Misschien zie ik je nog wel binnekort daarzo.
Keep it simple...
Wdamme  
#544 Gepost : dinsdag 24 januari 2012 17:53:58(UTC)
Wdamme


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 22-1-2012(UTC)
Berichten: 5

monstercarps schreef:
oke ja is een mooie stek ja. Ik wilde daar een kleine voercampagne doen dus dan zoek ik een ander stukje op. zeker als het gemaal aanstaat zit er echt veel karper. Misschien zie ik je nog wel binnekort daarzo.


Zeker een mooi plekje! Wanneer was de laatste keer dat je daar geweest ben? want vorige week ofzo zag ik nog een paar mensen daar vissen.. althans, zag een tent staan.
rfrdaniel  
#545 Gepost : dinsdag 24 januari 2012 18:51:13(UTC)
rfrdaniel


15 ponder

Lid sinds: 16-7-2011(UTC)
Berichten: 148

Wdamme schreef:
rfrdaniel schreef:
@wdamme

Dat is nog eens een lekker begin, gefeliciteerd Blijb
Ben jij toevallig familie van Johnny Damme??


Ja zeker! Ik weet ook wel wie jij ben, heb nog wel is tegen je gedart... Ex rbc supporter


Hoho, je maakt nu een grote fout.
Ik ben een blijf een RBC supporter, ook in de 5e klasse Knipoog

Dan weet ik ook wel wie jij bent!
monstercarps  
#546 Gepost : dinsdag 24 januari 2012 18:56:30(UTC)
monstercarps


30 ponder

Lid sinds: 31-1-2011(UTC)
Berichten: 610

Nee ik ben er 3 weken geleden geweest maar ik dacht juist dat er eigelijk bijna niemand meer viste. Heb er vroeger ( 6jaar gelede zoiets) gevist. nouja vissen... het was toen meer kamperen want de hengels lagen op de dus had er eigelijk nooit echt serieus gevist maar ik zag wel altijd karpers. Dus ik dacht eens kijken wat het word als ik er een paar dagen serieus ga vissen. Maar er word zo te horen nog wel regelmatig gevist?
Keep it simple...
karpermars  
#547 Gepost : dinsdag 24 januari 2012 19:16:20(UTC)
karpermars


20 ponder

Lid sinds: 25-2-2011(UTC)
Berichten: 360

is ook niet echt een stekkie waar je kunt voeren he...iedereen vist daar en weet het....zelfs ik haha...er zijn overigens nog wel meer van dat soort spots in de buurt te vinden hoor.....zoekt en gij zult vinden....al blijft dat een goede spot...binnenkort weer starten op de BM....even aankijken hoe het volgende week verloopt met de entree van de winter,daarna een weekend Zwolle en dan gaan we de boot weer op......
monstercarps  
#548 Gepost : dinsdag 24 januari 2012 19:35:51(UTC)
monstercarps


30 ponder

Lid sinds: 31-1-2011(UTC)
Berichten: 610

He Marcel ben je er ook weer. Ja maar toch heb je op de boezem nog wel een aantal stekjes waar bijna niemand vist. Zijn hele mooie stekken vind ik op de boezem. Ik wilde weer op mijnn stekkie op de bmaas gaan maar ben bang dat ik gepakt word omdat je nu zo door de bosjes mijn tent zou zien staan. Het word volgende week weer koud heb ik gehoord. Eens kijken of het zo is ik hoop het niet.
Keep it simple...
karpermars  
#549 Gepost : dinsdag 24 januari 2012 19:54:20(UTC)
karpermars


20 ponder

Lid sinds: 25-2-2011(UTC)
Berichten: 360

ik zit er zelf ook af en toe hoor Sam...je zit er best rustig alleen jammer dat het zo bekend is he, ik kheb trouwens een tijdje terug nog ff bij de dino gezeten,2 uurtjes,,,geen piep gehad haha...das best knap he haha....
Ga je nog naar Zwolle Sam???Vorige week zondag zaten er wel nog 2 in dat hoekje te vissen....weet je eigenlijk hoe het zit met nachtvissen nu dan ?In de vergunning staatt geen tijd meer he dus volgensmij kun je nu het hele jaar hoor....anders vraag je het ff na bij de vereniging voor de zekerheid..
Jasperbuth  
#550 Gepost : dinsdag 24 januari 2012 20:03:12(UTC)
Jasperbuth


30 ponder

Lid sinds: 10-10-2011(UTC)
Berichten: 762

Ik heb ergens gehoord dat het NIET meer magKnipoog
Vissen 2013: Zat
Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo
karpermars  
#551 Gepost : dinsdag 24 januari 2012 20:11:50(UTC)
karpermars


20 ponder

Lid sinds: 25-2-2011(UTC)
Berichten: 360

er is nog steeds een nachtvisvergunning bij Jasper,alleen zonder datumvermelding,die er normaal wel bij staat....je mag er dus nog nachtvissen volgens de regels zoals ze bij sportvisserij Nederland bekend zijn.....maar een beller is sneller denk ik
Jasperbuth  
#552 Gepost : dinsdag 24 januari 2012 23:22:44(UTC)
Jasperbuth


30 ponder

Lid sinds: 10-10-2011(UTC)
Berichten: 762

Ik heb geen verstand van al die vergunningen, ik heb gewoon een vispas, en lijst met alle viswateren, en daar doen ze het maar mee!
Vissen 2013: Zat
Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo
Henk Haarlem  
#553 Gepost : dinsdag 24 januari 2012 23:43:27(UTC)
Henk Haarlem


50 ponder

Lid sinds: 23-10-2011(UTC)
Berichten: 2.908
Man
Nederland
Locatie: Haarlem

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Jasperbuth schreef:
Ik heb geen verstand van al die vergunningen, ik heb gewoon een vispas, en lijst met alle viswateren, en daar doen ze het maar mee!


De bewijslast ligt bij de visser.
"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.


"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
monstercarps  
#554 Gepost : dinsdag 24 januari 2012 23:45:06(UTC)
monstercarps


30 ponder

Lid sinds: 31-1-2011(UTC)
Berichten: 610

Ja het is zeker wel een bekend water ja. Ik ga niet naar Zwolle marcel. Ik heb vandaag mijnn vergunning gehad en ff snel fdoorgelezen maar ik zag ook niks duidelijks staan over het nachtvissen. Ik ga morgen gelijk even bellen dan hoor je het nog wel. Als het zo is ga ik aankomend weekend gelijk knallen.
Keep it simple...
Jasperbuth  
#555 Gepost : dinsdag 24 januari 2012 23:50:02(UTC)
Jasperbuth


30 ponder

Lid sinds: 10-10-2011(UTC)
Berichten: 762

Henk Haarlem schreef:
Jasperbuth schreef:
Ik heb geen verstand van al die vergunningen, ik heb gewoon een vispas, en lijst met alle viswateren, en daar doen ze het maar mee!


De bewijslast ligt bij de visser.


Sorry henk, heb geen woordenboek bij de hand, bewijslast?
Vissen 2013: Zat
Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo
Henk Haarlem  
#556 Gepost : woensdag 25 januari 2012 00:04:19(UTC)
Henk Haarlem


50 ponder

Lid sinds: 23-10-2011(UTC)
Berichten: 2.908
Man
Nederland
Locatie: Haarlem

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Jasperbuth schreef:
Henk Haarlem schreef:
Jasperbuth schreef:
Ik heb geen verstand van al die vergunningen, ik heb gewoon een vispas, en lijst met alle viswateren, en daar doen ze het maar mee!


De bewijslast ligt bij de visser.


Sorry henk, heb geen woordenboek bij de hand, bewijslast?


Jij moet bewijzen dat, wat, waar, je het doet mag.
En dat doe je door middel het bijgeleverde boekjes te laten zien dat het water waar je zit in het boekje staat, evt nacht vissen en de hoeveelheid hengels toegestaan is.
Maar dan moet het daarin staan, dat laat jij dan zien. zij gaan niet lezen.
"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.


"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
griend  
#557 Gepost : woensdag 25 januari 2012 06:50:09(UTC)
griend


50 ponder

Lid sinds: 21-1-2010(UTC)
Berichten: 2.371

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
@marcel/Sam over het nachtvissen staat dat de wet van binnenvisserij wordt gehanteerd en daar staat in dat die gewijzigd wordt.



Reglement voor de Binnenvisserij 1985 gewijzigd

Op 1 maart 2012 zullen wijzigingen worden doorgevoerd in het Reglement gesloten tijden en het Reglement minimummaten.
Mede op aandringen van Sportvisserij Nederland B.V. zullen de volgende wijzigingen van kracht worden:
a. de Europese meerval komt onder de werking van de Visserijwet 1963 te vallen en mag actief worden bevist;
b. de gesloten tijd voor de worm komt te vervallen;
c. de nachtvisserij zal het hele jaar worden toegestaan;
d. de minimummaten voor ruisvoorn en winde komen te vervallen;
e. de minimummaten voor zeevissen worden ook van toepassing indien in zoetwater gevangen;
f. de gesloten tijd voor snoek wordt ingekort van 1 maart tot 31 mei;
g. ondermaatse baars mag levend voorhanden worden gehouden, b.v. om bij wedstrijden mee te laten wegen;
h. er komt een verkoopverbod voor sportvissers om hun vis te verkopen.

Vanzelfsprekend zijn visrechthebbenden bevoegd om van de nieuwe wettelijke reglementen af te wijken en de oude regelingen, termijnen en verboden te handhaven ingeval de verruiming een doelmatige bevissing in de weg staat of wanneer een bepaalde vissoort extra moet worden bescher
Wind op de kant is vis in de hand.


karpermars  
#558 Gepost : woensdag 25 januari 2012 09:39:22(UTC)
karpermars


20 ponder

Lid sinds: 25-2-2011(UTC)
Berichten: 360

Precies Grind.....zo had ik het ook gelezen....zijn alleen wel via de vereniging wat aanvullende voorwaarden gesteld maar die staan allemaal netjes geformuleerd op je nachtvergunning...
@Sam.....jammer kerel dat je gaat volgende week...kun je niet meerijden anders met iemand ?Wellicht dat 1 van de HW vissers die kant opgaat voor je?
Ik ga ook wel uiteraard maar blijf daar slapen dus daar heb je weinig aan...
griend  
#559 Gepost : woensdag 25 januari 2012 10:53:31(UTC)
griend


50 ponder

Lid sinds: 21-1-2010(UTC)
Berichten: 2.371

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
sta jij bij de stand van MAD Marcel?
Wind op de kant is vis in de hand.


monstercarps  
#560 Gepost : woensdag 25 januari 2012 14:17:25(UTC)
monstercarps


30 ponder

Lid sinds: 31-1-2011(UTC)
Berichten: 610

Ja weetje wat het is Marcel. Ik zit nu een beetje krapjes met geld. Heb het wel maar daar wil ik die voercampagne mee gaan beginnen en ik wil straks niet tijdens het voeren zonder geld zitten zodat ik niet m er kan voeren dus ik neem het zekere voor het onzekere. het is heel leuk zoon stand en altijd gezellig maar eigelijk heb ik ook niet echt iets nodig dus ik koop eerst mijn voer en als ik toch echt nog iets nodig heb zal ik het maar gewoon in de winkel moeten kopen.
Ik heb gebelt vanochtend en begin maart word er besloten of er heel het jaar door mag nachtgevist worden dus we moeten zoiezo nog t/m maart wachten om legaal te nachtvissen en misschien gaat het dan nog niet eens door dus we moeten maar afwachten.
En zijn er hier mensen die ervaring hebben met tijgernoten op een brasemgevoelig water. Ik heb gelezen dat tijgernoten zo hard zijn dat witvis ze niet erg makkelijk wegkrijgt en dus meestal laat liggen ( niet altijd natuurlijk) is dat zo?
Keep it simple...
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (14)
72 Pagina's«<2627282930>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.