20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
griend schreef: Ik ging vanmiddag ff op me stek kijken helemaal onderwater gelopen door het hoge water. Foto staat bij me vorige bericht Griend ik weer netzoals jasper te weten waar jij vist. je kan in iedergeval op steenworp afstand pataat kopen |
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Daar heb je helemaal gelijk in Wouter |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
griend
vis jij daar op karper?
niet dat ik er ga vissen want daar is mijn setje nog veel te beperkt voor. ik ben daar zo'n 4x per jaar en dan vis ik op de pier(punt van ingang jachthaven)( waar ook zo'n grote oude zeilboot ligt) en vis dan op snoekbaars. maar als ik daar ben en ik zie er een paar karpervissers zitten ga ik zeker vragen of er iemand bij is die zich op carpfeeling "griend" noemt.
|
|
|
|
|
jhip Wouter ik vis daar op karper. ik zit niet het hele jaar daar ik heb nog meerdere stekken waar ik ook zit. alleen als de weeromstandigheden (jaar getijden )goed zijn ben ik daar tevinden ik heb afgelopen seizoen daar niet veel gevist. maar als je in de buurt ben om tevissen moet je maar ff komen buurten altijd leuk.
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Quote:maar als ik daar ben en ik zie er een paar karpervissers zitten ga ik zeker vragen of er iemand bij is die zich op carpfeeling "griend" noemt Wel een patatje meenemen voor Griend dan hé Wouter. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
altijd lekker Henk |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Deze zijn nog van een sessie dit weekend b PascalP heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
|
griend schreef:jhip Wouter ik vis daar op karper. ik zit niet het hele jaar daar ik heb nog meerdere stekken waar ik ook zit. alleen als de weeromstandigheden (jaar getijden )goed zijn ben ik daar tevinden ik heb afgelopen seizoen daar niet veel gevist. maar als je in de buurt ben om tevissen moet je maar ff komen buurten altijd leuk.
inderdaad doe ik dat. waar woon je zelf dan? |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
PascalP schreef:Deze zijn nog van een sessie dit weekend b mooie setup |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
fototje van afgelopen dinsdagmorgen |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
team nootdorp schreef:PascalP schreef:Deze zijn nog van een sessie dit weekend b mooie setup Dankje |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Mooie cleane set-up JVS! Mooi plaatje! zeker met dat glad wateroppervlak! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
thx jorden,het was idd zo glad als een aal,en toch stroomde de rivier best hard.ik was wel aan het doodazen ipv op de karper,de dobber zie je links tegen de boot aan liggen |
houdoe en bedankt |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dat is altijd het mooiste in deze tijd van het jaar. Stroming. Mooie foto's mannen!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 18-11-2011(UTC) Berichten: 53
|
Gemaakt vorige week tijdens eerste sessie.
|
|
|
|
|
Mooi zeg, die zonsopkomst |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
Ik heb goeie zin... Nog een paar dagen ijs weg kijken en dan weer vol gas! Bewerkt door de gebruiker woensdag 15 februari 2012 13:25:01(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Temmer heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Henk Haarlem Schitterende bureaublad achtergrond b @Temmer Long time no see prachtige fotos man Bewerkt door de gebruiker woensdag 15 februari 2012 13:38:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
Je hebt helemaal gelijk Jowan. Facebook, Twitter, Carpfeeling forum... Moet altijd een beetje uitkijken dat ik niet vaker hier zit dan aan de waterkant Ik volg de site wel bijna dagelijks, maar heb het forum een tijdje links laten liggen. Wordt toch tijd weer wat vaker een post te plaatsen! |
|
|
|
|
|
|
houdoe en bedankt |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.