Nieuwe uitzetting Lid sinds: 24-2-2011(UTC) Berichten: 7
|
hallo hierbij bied ik me bootje aan... ik doe hem weg omdat ik er te weinig gebruik van maak... het bootje is ongeveer 3.5 meter, kan er makelijk met z'n tweeen in zitten met spullen heb er een paar keer vanuit gevist.. met z'n tween is het te doen in je eentje kan je relaxt zitten... hij heeft een rvs spiegel, en er zitten twee drijvers dus hij wankeld niet zo erg...... de houten platen kun er zo uithalen dat de boot wat groter is... er zitten 2 steunen bij om je rodpod te monteren zoals op de foto er zit ook een trailer bij met een handlier... dus je hoeft er alleen zelf een motortje bij te kopen... ik gebruikte zelf altijd een electro motor en dat werkte perfect 225,- hier wat foto's
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Misschien eerst uzelf even voorstellen. Weten leden met wij zij eventueel zaken gaan doen? Bekijk het als opbouwend kritiek (niet persoonlijk) wij hebben dit ook gedaan Bewerkt door de gebruiker maandag 16 januari 2012 20:54:30(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Jowan schreef:Misschien eerst uzelf even voorstellen. Weten leden met wij zij eventueel zaken gaan doen? Bekijk het als opbouwend kritiek (niet persoonlijk) wij hebben dit ook gedaan inderdaad Jowan dat vind ik ook! maar het is wel een leuk bootje! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 17 januari 2012 01:09:09(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
|
groet erik |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Heren, jullie hebben gelijk. We zullen hier actie op ondernemen |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 24-2-2011(UTC) Berichten: 7
|
ja sorry jongens
jullie hebben gelijk heb me ff voorgesteld ...wel zo netjes...
martijn
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Super, bedankt en welkom. We hopen veel van je te lezen en zien |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.