35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Erwin schreef:peter servais schreef:Dit is nu echt bij mij om de hoek haha.. Ik woon 2 dorpjes verderop..
Ik kom iig weer kijken als er tijd is Leuk vissen daar? Wat kun je ons vertellen over het bestand? Heb geen ervaring op het betreffende water is echter een ringvaart daar kan je alles verwachten van groot tot klein. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
Ben ook weer van de partij |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik heb daar op dat water nog nooit gevist. Wel in de paaitijd een keer staan kijken, het water kolkte flink.
Ik heb toch wel goede verhalen gehoord over die vaart. Toch lijkt het wel op het water waar jullie vorig jaar gezeten hebben.
Ga er eens vissen Patrick, Avenhorn en Ursem liggen toch wel op kleine afstand van Purmerend. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
peter servais schreef:Ik heb daar op dat water nog nooit gevist. Wel in de paaitijd een keer staan kijken, het water kolkte flink.
Ik heb toch wel goede verhalen gehoord over die vaart. Toch lijkt het wel op het water waar jullie vorig jaar gezeten hebben.
Ga er eens vissen Patrick, Avenhorn en Ursem liggen toch wel op kleine afstand van Purmerend. Ga ik ook met d wedstrijd |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ja duh... haha een beetje voorkennis opdoen bedoel ik dan. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik heb zelf daar geen ervaring maar van horen zeggen zit er genoeg karper. Maar is zeker heel anders dan het nh kanaal van de vorige edities. Zo heb je hier ook rietkragen en loopt het water door tot ver in de polders. Dat zijn dingen die het nh kanaal zeker niet heeft. Het water is wel wat smaller maar daarom willen we verder uit elkaar. Verder zitten er een aantal t splitsingen in dus meerdere kopstekken behoren tot de mogelijkheid. Je kan met die 3D link aardig zien hoe het loopt. Maar ik ben wel van plan voor die tijd daar ook nog een hengeltje neer te gooien. Dus ben benieuwd. |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik ook. Het ziet er weer goed uit. Mijn complimenten! Vergt toch heel veel werk. b Bewerkt door de gebruiker woensdag 18 januari 2012 19:37:09(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
peter servais schreef:Ja duh... haha een beetje voorkennis opdoen bedoel ik dan. Mischien kunnen we er samen een keer een hengeltje uitgooien? Altijd leuk om kennis te maken met andere vissers. Mvg patrick |
|
|
|
|
Ja kunnen we wel een keertje doen.
Dan maken we er wel een dagsessie van goed? |
|
|
|
|
peter servais schreef:Ja kunnen we wel een keertje doen.
Dan maken we er wel een dagsessie van goed? Is goed man doen we b Maar even wachten tot het voorjaar hoor. Mvg Patrick |
|
|
|
|
Deze keer vergt indedaad weer even een andere aanpak. 3 verschillende HSV's, een sportvisserij NW, 2 gemeentes en het hoogheemraadschap heb ik moeten benaderen om het geheel rond te krijgen met de vergunningen. Maar alles is DONE |
|
|
|
|
|
Is goed Patrick,
Daar dacht ik ook aan, pas gaan vissen als het voorjaar is..
Moeten we tegen die tijd maar ffies iets afspreken |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-1-2012(UTC) Berichten: 91
Bedankjes: 4 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Prachtig water met mooie karpers,wordt niet veel gevist op karper.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
Bedankjes: 1 keer
|
Wad vond bestand aan vis zit er klein groot,etc |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Even een update, Inmiddels stromen er nog steeds sponsoren binnen. Spontaan word ik ineens gebeld. Is overigens niet verkeerd hoor Er zijn momenteel 11 inschrijvingen binnen en er staan nog 3 teams te trappelen vanaf de reservelijst die vanaf 5 februari van kracht is als het niet vol is. |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik laat het nog even in het midden. je hoort uiterlijk volgende week maandag van mij |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Raymon Reterink Met de wafters van imperial baits goed gevangen op de poster. Gaat zeker goed komen daar
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Zijn helaas van The Baits Jowan Zaten vorige keer in het pakket erbij |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Ron van Houtum Natuurlijk kan ook van een ander aas fabrikant zijn
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.