25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
josvanpinxteren schreef:zegt mijn vrouw het is prachtig weer om te vissen niet waar? ik zeg nou dat is het zeker en ze zegt pak je spullen en ga dan zometeen ik ga wel iets voor me zelf doen. quote] Oei Jos, dat zijn noou net die momenten waar je op moet gaan letten ( geintje) |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Zoek evenwicht... probeer haar mee naar het water te lokken met zonbaden en dergelijke, misschien lukt het nog wel ;p
Maar nee, ik zou mijn vriendin niet laten vallen voor mijn visserij! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ben ik dan de enige jorden? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
vissen en een relatie , bijna 20 jaar getrouw mag eigelijk altijd vissen en mijn tweeling van 18 jaar gaan ook regelmatig mee . zelfs een weekje in de bivy naar frankrijk, er is er een zo fanatiek dat ze ook op de beurs in zwolle al jaren meehelpt op de stand en menig karpervissen voordoet hoe je bijvoorbeeld moet splicen Bewerkt door de gebruiker dinsdag 17 januari 2012 23:06:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven ericesv heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Mark T schreef:3 maart 12,5 jaar getrouwd met 2 koters van 3 en 5. En ja, ze klaagt wel 's, maar niet vaak Gisteren 12,5 jaar getrouwd. 2 koters (1 van 6 en 1 van -in mei- 10). En ja, ze is eraan gewend dat ik probeer om 1 dag in de week (za of zo) erop uit te gaan. Doe alleen overdag vissen. Bij za is het vrijdagavond de boodschappen doen. En mijn zoon van bijna 10 heeft de vis-genen van mij is een aantal jaren terug gebleken. Die is de hele (vis)dag (nog meer dan anders) niet van me weg te slaan;-). Bewerkt door de gebruiker dinsdag 17 januari 2012 23:07:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
ericesv schreef:vissen en een relatie , bijna 20 jaar getrouw mag eigelijk altijd vissen en mijn tweeling van 18 jaar gaan ook regelmatig mee . zelfs een weekje in de bivy naar frankrijk, er is er een zo fanatiek dat ze ook op de beurs in zwolle al jaren meehelpt op de stand en menig karpervissen voordoet hoe je bijvoorbeeld moet splicen Pss.. between you and me...het lijkt er op dat ze ergens anders verliefd op geworden is ;-)
|
|
|
|
|
Lodewijk schreef:ben ik dan de enige jorden? Nee, je bent de enige Lodewijk hier vlgs mij ;-).
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2012(UTC) Berichten: 370
|
Vissen en een relatie gaan samen. Ik heb een vrouw en 3 kids en een eigen bedrijf en ben toch elke week aan het vissen. En dat zonder problemen allen tegenwoordig met mijn zoon van 6 erbij als vaste maat toch top dat zoon ventje het al leuk vind,zoontje blij en papa ook toch mooi dat je het kan delen en leren Dus als je het er voor wilt laten dan mis je ook veel Groet Andre |
Enjoy every day it never comes back!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Hier ook weinig problemen, bijna 6jaar een relatie. Ze geeft niet veel om vissen maar is wel een aantal keer mee geweest en als ik ergens aan het water zit komt ze soms wel eens een keer langs en neemt wat lekkers mee. verder heeft ze een drukke baan met onregelmatige diensten. dat komt voor mij heel vaak goed uit want ze moet vaak de weekende werken. verder probeer ik de winter maanden meer tijd voor haar vrij te maken zo dat zich dat een beetje compenseerd. Mocht ze vrij zijn klaagt ze ook bijna nooit als ik ga vissen maar ik moet dat wel duidelijk afspreken . opzich dus weinig te klagen! Maar ze weet ook dat vissen elke dag in me leven wel een rol speelt en gelukkig respecteerd ze dit.
Mocht ze hier in erg dwars zijn weet ik niet of ik een relatie kan volhouden eerlijk gezegt. |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-3-2011(UTC) Berichten: 71
|
hey!! ik wil ook nog ff vrijgezel blijven omdat ik vind dat een vriendin op mijn leeftijd(van 17) nog niet noodzakelijk is als het komt komt het en ik zal dan wel een paar uur minder aant water zitten maar als je echt van haar houd doe je dat ook voor haar... denk k
en sorry maar mijn leven lang zonder vrouwtje zie ik ook niet zitten hoor...
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
big-carp schreef:
en sorry maar mijn leven lang zonder vrouwtje zie ik ook niet zitten hoor...
helemaal gelijk kerel en als je een goeie treft gaat ze regelmatig mee vissen |
groet erik |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Toch ken ik meerdere mensen waar het huwelijk (en bij sommige meerdere) is stukgelopen door het vissen... Maar goed... vaak ligt het probleem dan ergens anders denk ik
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Ik heb daar nu nog geen last van, en daarom is het ook moeilijk om over te oordelen. Maar ik weet dat deze "levensstijl" nogal wat tijd en ruimte vraagt. Ik heb nooit lange 'relaties' gehad dus ik mis het niet. Ik blijf nu nog lekker alleen om onze prachtige hobby voluit te beoefenen. |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ericesv schreef:vissen en een relatie , bijna 20 jaar getrouw mag eigelijk altijd vissen en mijn tweeling van 18 jaar gaan ook regelmatig mee . zelfs een weekje in de bivy naar frankrijk, er is er een zo fanatiek dat ze ook op de beurs in zwolle al jaren meehelpt op de stand en menig karpervissen voordoet hoe je bijvoorbeeld moet splicen hoi 2 ling........... |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
hehe ik word (als het mooi weer is ) meegesleurt naar de waterkant als het rotweer is zal ik het zonder haar moeten doen
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
Erwin schreef:Toch ken ik meerdere mensen waar het huwelijk (en bij sommige meerdere) is stukgelopen door het vissen... Maar goed... vaak ligt het probleem dan ergens anders denk ik die ken ik ook een paar erwin,en dat kwam echt door het vissen. Mijn vrouw vist ook wel eens,als ik aan het karperen ben,en als ze niet vist,dan komt ze altijd op de fiets met de kleine kijken. Als ik met de boot ga,dan gaat ze altijd graag wat uurtjes mee,en onderweg maken we dan een stop en gaan we picknicken.Inmiddels is ze bevallen van de 2de,dus dat varen zal wel weer even duren,voordat ze mee gaat. Bewerkt door de gebruiker woensdag 18 januari 2012 19:21:01(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Zeker leuke foto's! Zo kan je het ook zien, vissen als qualitytime voor je gezin.. Het is vorig jaar ook 2x gelukt om me meisie mee te nemen naar de waterkant . 's morgens lekker ontbijten aan de waterkant,Lekker in de zon zitten op een mooie dag. Ik vind het gezellig iig. Alleen jammer dat je dan weer net een losser hebt die ene keer dat ze een keer met je mee gaat... |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@ericesv Super foto man hoop dat ik ooit een carp girl vriendin met begrip mag ontmoeten @jvs Geweldige fotos top dat jullie het op deze manier kunnen combineren. Lijkt mij een heerlijk leven Bewerkt door de gebruiker woensdag 18 januari 2012 20:04:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
nee, alleen blijven alleen voor het vissen? dat vind ik wat ver gezocht en overdreven. als je een goeie vind gaat ze mischien ook nog wel eens mee. je moet er evenwicht in zoeken. |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.