Je moet wel heel erg zeker van je visserij zijn om bollen te kunnen vergelijken.
Ik onthoud mezelf dan ook hier een oordeel over te vellen...
Als je zelf nog zoekende bent naar methodes en tactieken om meer te vangen:
Hoe haal je het dan in je hoofd om te zeggen dat een bol niet of wel goed is!?
Er zijn maar weinig mensen die dat echt kunnen zeggen lijkt me.
Een dag niet vangen op een hotspot.. daar kunnen zoals gezegd zoveel factoren in meespelen.
Wat ik wel kan zeggen is dat ik de prijs idd
redelijk duur vind.
Voor een normale jongen als ik die samen met het vrouwtje fulltime werkt en hypotheek en andere vaste lasten moet betalen ga ik het niet in mn hoofd halen om die boilies te gebruiken, waarvan ik toch 90% zo in het water flikker....
nee nee, en daarbij zou het me elke week dan 15 of 30 euro kosten in het gunstigste geval. Dan baal je pas als je blankt.
das ongeveer 120 euri in de maand alleen aan boilies en ik kan jullie vertellen dat dat een schrikbarend aantal procenten is van het bedrag dat ik en het vrouwtje overhouden na de vaste lasten (hypotheek, g/w/l, eten etc. etc.)
En dan heb ik nog niet eens een auto
(geen kia en geen ferrari)
Duur betrekkelijk? be real man.. dat is geen normale prijs voor de modaal verdiendende serieuse karpervissers onder ons. open your eyes.
We verdienen niet allemaal 2 rooie netto in de maand..
mijn conclusie:
Ik zou ze pas gaan kopen als ik 100% zeker van ben dat mijn karpervisskillz 99-100% goed zijn. oftewel als ik minder afhankelijk ben van geluk en meer van mn kunde.
En dan nog moeten ze wel extreem goed vangen wil ik er die prijs voor neerleggen.
Dat geld stop ik liever in dingen die langer meegaan...
excuses als dit bericht jankerig overkomt...
Het is niet bedoeld om iemand ermee voor het hoofd te stoten.
Weer een uitbarsting vingerspasmen haha ik kon niet stoppen.
gr SF
Bewerkt door de gebruiker dinsdag 17 januari 2012 20:16:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven