CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
boy's!!!!! de nieuwe carnavals kraker is dr weer.
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
zijn er nog vierders trouwens? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
jaja honderd procent zeker! ieder jaar is het weer flink knalle in limburg!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
|
groet erik |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
vind hem zwaar tegen vallen! |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ben geen vierder nee, net boven de rivieren he? maar ben het wel met de subtiele opmerking van Davey eens... |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
ik vind hem ook wel een beetje tegen vallen |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Ik laaaaaaat je thuissssss! Achter het fornuissssss!!!! Zag m vorige week al ergens idd.. Muziek op standje 60 en ff lekker lachen! Vier t zelf overigens niet.. Wel een aantal keer in Oeteldonk geweest maar dat was voor n paar x leuk. Ga nu liever vissen ofzo hahaha |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Wil 3.14 minuten van mijn leven terug
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
whahahahahahhaha moet maar familie van je zijn.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
|
groet erik |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jowan schreef:Wil 3.14 minuten van mijn leven terug Hahahaha Inderdaad Jowan |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
Davey Remmig schreef:vind hem zwaar tegen vallen! idd ,gaat nergens over,is gewoon een grote mongool die het zingt,en de tekst slaat helemaal nergens op. ik vier het ook niet trouwens Bewerkt door de gebruiker dinsdag 17 januari 2012 17:58:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik zie een hit hoor Als er genoeg drank in zit doet iedereen mee
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
|
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Tim_Ellerman schreef:Ik laaaaaaat je thuissssss! Achter het fornuissssss!!!! Zag m vorige week al ergens idd.. Muziek op standje 60 en ff lekker lachen! Vier t zelf overigens niet.. Wel een aantal keer in Oeteldonk geweest maar dat was voor n paar x leuk. Ga nu liever vissen ofzo hahaha De maandag en dinsdag heb ik altijd de mooiste dagen gevonden. Al het westerse publiek alweer naar huis :-). Vier het overigens al jaren niet meer. Ben de enige hier die evt zou willen gaan. Maar ik lachte me net een schuur. Lekker mee galmen!. Ke deng u deng.. ook niet echt een tekst om mee tot professor te promoveren, maar was wel een heerlijke sfeermaker destijds :-)..
|
|
|
|
|
nou, dit is dus een liedje van de carnaval in Limburg in ons eigen dorp, Maasbree. zo hebben een paar mensen uit maasbree ook een liedje gemaakt, en ik kon hem niet voor jullie achterhouden dus hier is die dan!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Carnaval: eerst = ~ = ~ 0- -0 0- -0 = ~ = ~ Danl # l # l # l # En dan auwauwauw hoofdpijn |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
En ik denk dat guus dat ook wel weet he guus |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
|
@pascalp jaja zeker maar al te goed!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
lol, leuk toch vond deze ook wel geinig trouwens!
Bewerkt door de gebruiker dinsdag 17 januari 2012 22:18:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
boy's!!!!! de nieuwe carnavals kraker is dr weer.
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.