30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Hallo, Ik ga in augustus met het ksn jeugdkamp 5 dagen naar de snoekbaars. heeft hier iemand ervaring met dit water? Mooi water, wat voor vissen, veel dressuur, grote vissen?? Ik er op internet niet echt veel info over vinden. Alvast bedankt b |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
ik had het stuk al gelezen maar evengoed bedankt. Ik hoop ook dat louiskruyfhooft ons ook wat info kan/wil geven |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
volgens mij is dit water van lily moonen , en dat is een van de eigenaren van carptackleshop in merkplas belgie |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
ericesv schreef:volgens mij is dit water van lily moonen , en dat is een van de eigenaren van carptackleshop in merkplas belgie ja dat is ook want in het verhaal staat ook dat zij een dag voor alle leden heeft gekookt
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-1-2012(UTC) Berichten: 25
|
ericesv schreef:volgens mij is dit water van lily moonen , en dat is een van de eigenaren van carptackleshop in merkplas belgie dat is zeker waar ik zou zeggen hou zeker rekening met de brasems. want er zit ook witvis! er zijn zelfs witviswedstrijden op die put
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
op de snoekbaars zitten er 3 vissen van 20kg. het is een mooi water met een mooi bestand. Ik heb er zelf nooit gevist, maar een maat van mij wel de dressuur valt er nog goed mee (tip; tijgernoten ) grtzzz
|
|
|
|
|
Oke louiskruyfhooft bedankt voor de tip b |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-1-2012(UTC) Berichten: 25
|
volgens mij is tijgers = brasems daar maar kan zeker goed werken :
|
|
|
|
|
Heeft er voor de verderrest niemand nog tips of al een keer weze vissen? |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-8-2011(UTC) Berichten: 16
|
PascalP schreef:Hallo, Ik ga in augustus met het ksn jeugdkamp 5 dagen naar de snoekbaars. heeft hier iemand ervaring met dit water? Mooi water, wat voor vissen, veel dressuur, grote vissen?? Ik er op internet niet echt veel info over vinden. Alvast bedankt b pascal ik ben 16 jaar en ik vis nu al 10 jaar op witvis en 2 jaar op karper en ik ben ook wel geintreseerd in het viskamp van ksn in out thurnhout . Heb je ooit al naar z'on kamp geweest ?
|
|
|
|
|
Ik ben nog nooit naar zoon kamp geweest maar ik weet ook niet of je je nog kan opgeven |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
|
ik verheug me er al op en met hoeveel hengels mag je daar eigenlijk vissen?
|
|
|
|
|
nienske-1 schreef:ik verheug me er al op en met hoeveel hengels mag je daar eigenlijk vissen? ik ook jij gaat ook mee op kamp naar de snoekbaars ofwat =-) ?
|
|
|
|
|
@stijn1995 ja ik heb me samen met pascal opgegeven lijkt me egt geweldig, ik kan eigenlijk niet meer wachten!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 18-11-2011(UTC) Berichten: 53
|
De directie van het kamp zal vast wel een mooie plek hebben uitgezocht. Vangze !
|
|
|
|
|
nienske-1 schreef:@stijn1995 ja ik heb me samen met pascal opgegeven lijkt me egt geweldig, ik kan eigenlijk niet meer wachten! Ik heb me net ook ingeschreve en ik kan ook al niet meer wachten !!!!!!!!!
|
|
|
|
|
maar weet jij met hoeveel hengels je er mag vissen?
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
vraag het aan frank avezaat die zit in de ksn als het niet op hun site staat |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.