35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
:-$ |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
hoe meer vrouwen hoe beter vind het wel een aanvulling op onze toch al zo mooie hobby. meer vrouwen betekend ook meer vissers en meer vissers betekend weer dat wij als karpervissers sterker staan als we iets van de grond willen krijgen. dus ik zeg dan maar GIRL POWERRRRRRRRRRRRR... |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
Ik heb er totaal geen moeite mee, Mijn dochter zelf doet ook deze mooie hobby, en het is gewoon genieten geblazen als ik haar in actie zie. Op een ander Belgisch Karperforum (waar ik modje ben)is de Admin ook een vrouw, Heb al meerder keren met haar aan de waterkant doorgebracht, kan je vertellen dat ik heel wat heb kunnen leren van deze dame (Tante Katia kennen sommige wel denk ik) Hier een foto van dochter Brenda, is toch gewoon genieten niet? Bewerkt door de gebruiker vrijdag 5 maart 2010 16:00:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
123 123 mooie karper heeft je dochter gevangen(vissen) bigfish bigfish |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
Zolang ze er zo bijlopen, niets mis mee... Bewerkt door de gebruiker zondag 7 maart 2010 18:39:17(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
|
hoe lopen ze erbij julien??????????????? |
|
|
|
|
|
steef zenden schreef:hoe lopen ze erbij julien??????????????? Ze heeft zeker je ogen uitgestoken? |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2009(UTC) Berichten: 167
|
je plaatje is niet zichtbaar Julien..
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
just_cuz_1 bij mij wel hoorrrrr |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
|
|
|
|
|
Anjetha heb jij nog foto's van jouw vangsten.............. Bewerkt door de gebruiker zondag 7 maart 2010 21:36:11(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
Je ziet het je kan ook zonder camo kleding vissen
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
denk dat ze meer de visser vangt dan de vissen haha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
ronald kingma schreef:Leuk dit onderwerp. Mijn zus is een fervent karpervister. Ze heeft vorig jaar een leuk jaar gedraaid. Ik zal haar nog eens wijzen op deze geweldige site. Tevens een dame die op karper vist bij mij op het werk. Mijn eigen vrouw vindt het ook leuk maar is echt een mooi weer visser, hahahahaha Ik ben dus de zus van deze broer!! |
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Onze gebeden zijn verhoord Leuk je hier op het forum te hebben!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
ja leuk, little sister hahaha |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2009(UTC) Berichten: 167
|
Heel eerlijk gezegd moet ik mijn eerste karper nog gaan vangen! En dat gaat dit jaar zeker gebeuren. Ik heb tenslotte een goede leraar ;-) Als het zover is zal ik met veel trots poseren met mijn vangst, stemmen jullie dan wel mee op mij als foto van de maand ;-)
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
Anjetha schreef:Heel eerlijk gezegd moet ik mijn eerste karper nog gaan vangen! En dat gaat dit jaar zeker gebeuren. Ik heb tenslotte een goede leraar ;-) Als het zover is zal ik met veel trots poseren met mijn vangst, stemmen jullie dan wel mee op mij als foto van de maand ;-) Ik ga op je stemmen!! Die vissen komen er vast en zeker!! Heel veel succes en ga genieten van de drill!!!(drillen) |
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.